სოციალური პროექტი "ჩვენც დავბერდებით"გეგმა


Rectangle: Rounded Corners: მოდული 2:შეარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები, შეიმუშავეთ მიზნები და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.დაუბრუნდით, ამ სექციას შემდეგ მოდულებზე მუშაობისასსოციალური პროექტი

 პროექტის ავტორი
სახელი, გვარი   ნათელა შაინიძე

ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი

სკოლა  წალკის მუნიციპალიტეტი ავრანლოს საჯარო

პროექტის მონახაზი
პროექტის დასახელება
ჩვენც დავბერდებით
პროექტის აქტუალობა
სოფლად ბევრია ასაკოვანი ადამიანი, რომლებსაც სჭირდებათ დახმარება, თანადგომა, სულიერი მხარდაჭერა, როგორც სოციალურ-ეკონომიკური, ისე მორალური თვალსაზრისით.ხანდაზმული ადამიანები ხშირად ვერ გრძნობენ თავს საზოგადოების სრულფასოვან წევრებად, რადგან ესმით ფრაზები: ,,რაღა დროს შენი ეგაა“ , ,,შენ ამას ვერ გაიგებ, ძველმოდური ხარ“ და ა.შ.საზოგადოება უნდა გააცნობიეროს, რომ ადრე თუ გვიან ყველა დაბერდება და შეძლოს მათი მორალური მხარდაჭერა.





საფეხური/კლასი  პირველი
საფეხური / დაწყებითი
პროექტის განხორციელების დრო
2 კვირა 2019 წლის  9 ნოემბრიდან 22  ნოემბრამდე
პროექტის  მიზნები

მოსწავლეებს დავეხმარები  სოფლის ხანდაზმული ადამიანების შესახებ ინფორმაციის, მოძიებაში ვესტუმრებით მათ ოჯახებში, დავადგენთ მათ პრობლემებს, მოვიწვევთ სკოლაში, ჩავატარებთ ღონისძიებას: გადავსცემთ საჩუქრებს.


პროექტის დროს განსახორციელებელი  აქტივობები
1.       მოსწავლეთა შეკრება, პროექტის მიზნის გაცნობა და სამოქმედო გეგმის შედგენა;
2.       ხელნაკეთი ბუკლეტების დამზადება ,,ჩვენც დავბერდებით“ და მოსახლეობაში დარიგება
3.       ინფორმაციის მოძიება სოფლის ხანდაზმული ადამიანების შესახებ;
4.       ხანდაზმული ადამიანების ოჯახებში სტუმრობა და მათი ანკეტა-გამოკითხვა;
5.       ღონისძიების გეგმის შედგენა;
6.       ხანდაზმმული ადამიანების მოწვევა ღონისძიებაზე და ღონისძიების ჩატარება;
7.       საჩუქრების გადაცემა;




მოსალოდნელი შედეგები

პროექტის დასრულების შემდეგ მოსწავლეებს ეცოდინებათ, თუ რა პრობლემების  წინაშე შეიძლება დადგეს ხანდაზმული ადამიანი, ხანდაზმულები დაესწრებიან ღონისძიებას, მოსწავლეებთან ერთად ჩაერთვებიან აქტივობებში, გაიხალისებენ დღეებს, მიიღებენ საჩუქრებს.




პროექტის გრძელვადიანი მიზნები

პროექტის შედეგად განუვითარდებათ მოსწავლეებს ემპათიის უნარი, პროექტი ხელს შეუწყობს მათ მორალურ, სამართლებრივ, ზნეობრივ განცითარებას, ხანშიშესული ადამიანები თავს იგრძნობენ ბედნიერეად.





პროექტშიმონაწილეთა (მოსწავლე, მშობელი, თემიდასხვ.) ჩართულობა

პროექტის გეგმის შედგენასა და განხორციელებაში ჩართული იქნებიან მოსწავლეები;
პროექტში ჩართული იქნება სოფლის გამგებელი, ის დაგვეხმარება ხანდაზმულების შესახებ ინფორმაციის მოძიებაში.


პროექტში ჩართული იქნება სკოლის ადმინისტრაცია, ის დაგვეხმარება ტექნიკური და ფინანსური პრობლემების მოგვარებაში;
ხანდაზმულები-ისინი ჩაერთვებიან პროექტის მსვლელობაში;
მშობლები- ისინი დაგვეხმარებიან თანხის მოძიებაში, ასევე ჩაერთვებიან ღონისძიებაში;


პროექტისგანხორცილებისრისკებისადაშესაძლოხარვეზებისგათვალისწინება
პროექტის  მსვლელობის დროს რისკი შეიძლება იყოს ის, რომ ხანდაზმულებმა არ ისურვონ ჩართვა, რადგან მათთვის სტატუსი ,,ხანდაზმული“ დისკომფორტს ქმნის, ამიტომ პროექტში ჩართვა იქნება ნებაყოფილებითი, გავაკეთებთ განცხადებას სოფლის ყველა ოჯახში და ვთხოვთ, სურვილის მიხედვით ჩაერთონ







შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში
პროექტის დასაწყისში :
1.       განმავითარებელი


1.       შეფასების კრიტერიუმები
პროექტის მსვლელობისას
1.       განმავითარებელი

1.       შეფასების კრიტერიუმები
პროექტის დასრულების შემდეგ
1.       განმავითარებელი

1.       შეფასების კრიტერიუმები
ბეჭდური მასალები
ანკეტები, ლექსები,
ინვენტარი/მასალები
თაბახი, ფერადი ფანქრები,  ფოტოაპარატი, მუსიკალური ინსტრუმენტები;
საჩუქრები.
ინტერნეტრესურსები


სხვა რესურსები
,


დაფინასების წყარო:
სკოლა,  მშობელთა შემოწირულობა;


შეფასების კრიტერიუმები
აქტივობა
ძალიან კარგი
კარგი
მეტ-ნაკლებად კარგი
საშუალო
ჩართულობა
მოსწავლე ჩართულია ყველა ქტივობაში, იჩენს ინიციატივებს, აქვს იდეები.
მოსწავლე ჩარ თული ყველა აქტივბობაში, თუმცა საკუთარი იდეებისაგან თავს იკავებს;
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად ჩართულია აქტივობებში;
მოსწავლეს უჭირს ჩართვა აქტივობებში.
შემოქმედებითობა
მოსწავლე ავლენს შემოქმედებითობას, იჩენს ინიციატივებს, აქვს შემოქმედებითი იდეები;
მოსწავლე ავლენს შემოქმედებითობას, იჩენს ინიციატივებს;
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად ავლენს შემოქმედებითობას.
მოსწავლე არ ავლენს შემოქმედებითობას;
თანამშრომლობა
თანამშრომლობს თანატოლებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას, იზიარებს და ითვალისწინებს სხვის აზრს.
თანამშრომლობს თანატოლებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას, მეტ-ნაკლებად იზიარეს სხვის აზრებს.
თანამშრომლობს თანატოლებთან,
მეტ-ნაკლებად თანამშრომლობს თანატოლებთან;


Comments

Popular Posts