სოციალური პროექტის გეგმა
როგორ გავუფრთხილდეთ საკუთარ ჯანმრთელობას
პროექტის აქტუალობა
|
||||
სადამრიგებლო პირველ კლასში ჩემი დაკვირვებით,
გასაუბრებით, გამოკითხვებით შევატყვე, რომ ბავშვები ვერ ერკვევიან, რას ნიშნავს
სწორი კვება, ჯანსაღი ძილი, ცხოვრების ჯანსაღი წესი... შევატყვე, რომ დასვენებებზე
სკოლაში ისინი ძირითადად სახლიდან მოტანილი არაჯანსაღი პროდუქტით
(ჩიფსებით, ფასტ-ფუდის პროდუქტებით) იკვებებიან, ზოგჯერ ვერ იცავენ ჰიგიენის
წესებს, ამიტომაც გადავწყვიტე, რომ ისინი შემეხვედრებინა ექიმთან,- მარადი
კახაძესთან
|
||||
პროექტის ხანგრძლივობა
|
||||
3 კვირა
|
||||
მიზანი
|
||||
ექიმის ჩართულობის უზრუნველყოფა სასკოლო ცხოვრებაში;
პატარებისთვის სხვადასხვა ინფორმაციის გადაცემა
ჯანმრთელობის საკითხებზე;
|
||||
ამოცანები და
განხორციელების გზები
|
||||
ექიმთან შეხვედრამდე ჩატარდება მოსამზადებელი სამუშაოები,
განვახორციელებ შემდეგ აქტივობებს:
პირველი ნაბიჯი --(14. 10 .2019.-დან 211. 10 2019-მდე)
-- მოვაწყობ გამოკითხვებს, დისკუსიებს თემაზე:,,როგორ ვუფრთხილდებით
საკუთარ ჯანმრთელობას“.
მეორე ნაბიჯი -- (24.10 .2019-დან 28.10 .2019-მდე)--ექიმს დაველაპარაკები შეხვედრის
თაობაზე, მოვილაპარაკებთ, რა საკითხზე იქნება უფრო საჭირო ყურადღების
გამახვილება, დავთქვამთ შეხვედრის დროს, შევთანხმდებით სხვადასხვა სტრატეგიების
გამოყენებაზე, რათა ბავშვებს უფრო გაუადვილდეთ ინფორმაციის აღქმა.
მესამე ნაბიჯი -- 2019 წლის 5 ნოემბერდ
შევხვდებით ექიმ მარადი კახაძეს.
დავეხმარები მას, რომ ეს შეხვედრა
ნაყოფიერი და სასარგებლო აღმოჩნდეს ჩვენი პატარებისთვის.
მეოთხე ნაბიჯი -- 2019 6 ნოემბერს-მოვახდენ პროექტის შეჯამებას, ბავშვებთან
ჩავატარებ ზეპირ გამოკითხვას, დავაკვირდები, რამდენად კარგად გაიგეს მათ ექიმთან
შეხვედრის დროს მიღებული ინფორმაცია.
შეხვედრის დღის გეგმა:
|
||||
ექიმი ბავშვებს გაესაუბრება შემდეგ საკითხებზე:
Ø დღის რეჟიმი;
Ø პირადი ჰიგიენა;
Ø ძილი;
Ø ჯანსაღი ცხოვრების წესი;
Ø ვიტამინები;
Ø მიკრობები და ბაქტერიები;
Ø სწორად კვების ოქროს წესი.
საუბარი შედგება საპრეზენტაციო სლაიდ-შოუს
თანხლებით.
|
||||
შედეგი
|
||||
შედგება მშობლის ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში;
ბავშვებმა მრავალ სასარგებლო ინფორმაციას
მიიღებენ თავიანთი ჯანმრთელობის მოვლის შესახებ;
პატარები დარწმუნდებიან, რომ ექიმთან ვიზიტი სულაც
არაა საშიში და რომ ისნი მუდმივად უნადა ზრუნავდნენ საკუთარ ჯანმრთელობაზე.
|
||||
პროექტის შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
1. მოხდა,თუ არა დასახული მიზნების მიღწევა?
2. რომელი აქტივობები ვერ განხორციელდა და
რატომ?
3.რომელ კომპონენტში იყო პროექტი წარმატებული?
4. რა სარგებელი მიიღეს პროექტის მონა წილეებმა?
5. განხორციელდა თუ არა პროექტით გატვალისწინებული
აქტივობები, ხომ არ მომხდარა რაიმეს დამატება ან მოდიფიცირება;
6. მომავალში მეტი ყურადღება რას
მივაქციო?
|
||||
სოციალური პროექტის
გეგმა შეადგინა
|
||||
სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფ ავრანლოს საჯარო
სკოლის პედაგოგმა; ნათელა შაინიძემ
|
||||
შეფასების გეგმა
|
||||
შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
|
||||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
||
პროექტის დასაწყისში
|
პროექტის დასაწყისში
:
1.
განმავითარებელი
|
1.
შეფასების კრიტერიუმები
|
||
პროექტის მსვლელობისას
|
1.
განმავითარებელი
|
1.
შეფასების კრიტერიუმები
|
||
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
1.
განმავითარებელი
|
1.
შეფასების კრიტერიუმები
|
||
ბეჭდური მასალები
|
ანკეტები, ლექსები,
|
|||
ინვენტარი/მასალები
|
თაბახი, ფერადი ფანქრები, ფოტოაპარატი,
მუსიკალური ინსტრუმენტები;
საჩუქრები.
|
|||
ინტერნეტრესურსები
|
|
|||
სხვა რესურსები
|
,
|
|||
|
|
|||
დაფინასების წყარო:
|
სკოლა,
მშობელთა შემოწირულობა;
|
|||
შეფასების კრიტერიუმები
აქტივობა
|
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
მეტ-ნაკლებად კარგი
|
საშუალო
|
ჩართულობა
|
მოსწავლე ჩართულია ყველა ქტივობაში, იჩენს ინიციატივებს,
აქვს იდეები.
|
მოსწავლე ჩარტული ყველა ქტვიბობაში, თუმცა საკუთარი
იდეებისაგან თავს იკავებს;
|
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად ჩართულია აქტივობებში;
|
მოსწავლეს უჭირს ჩართვა აქტივობებში.
|
შემოქმედებითობა
|
მოსწავლე ავლენს შემოქმედებითობას, იჩენს ინიციატივებს,
აქვს შემოქმედებითი იდეები;
|
მოსწავლე ავლენს შემოქმედებითობას, იჩენს ინიციატივებს;
|
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად ავლენს შემოქმედებითობას.
|
მოსწავლე არ ავლენს შემოქმედებითობას;
|
თანამშრომლობა
|
თანამშრომლობს თანატოლებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას,
იზიარებს და ითვალისწინებს სხვის აზრს.
|
თანამშრომლობს თანატოლებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას,
მეტ-ნაკლებად იზიარეს სხვის აზრებს.
|
თანამშრომლობს თანატოლებთან,
|
მეტ-ნაკლებად თანამშრომლობს თანატოლებთან;
|
Comments
Post a Comment