სოციალური პროექტი " ჩვენი დედაენა" გეგმა



მოდული 2:შეარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები, შეიმუშავეთ მიზნები და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.დაუბრუნდით, ამ სექციას შემდეგ მოდულებზე მუშაობისას


სოციალური პროექტი

პროექტის ავტორი
სახელი, გვარი
ნათელა შაინიძე
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
წალკა, სოფელი ავრანლო
სკოლა
ავრანლოს  საჯარო სკოლა
პროექტისმონახაზი
პროექტის დასახელება
სოციალური პროექტი : ,,ჩვენი დედაენა“
პროექტის აქტუალობა
მეოთხე კლასის მოსწავლეები ზაფხულში არდადეგების დაწყებასთან ერთად ეთხოვებიან დედაენას, ისინი გადადიან მეხუთე კლასში, სადაც უკვე  სხვა მასწავლებლები, სხვა კლასი და სხვა წიგნები დახვდებათ, მნიშვნელოვანია მოსწავლეებმა  და მშობლებმა ეს ნაბიჯები აქტიურად გაიარონ, მათ უნდა ჰქონდეთ სტიმული ახალი ნაბიჯებისა და იგრძნონ მ


საფეხური/კლასი
დაწყებითი მე-4 კლასი
პროექტის განხორციელების დრო
ორი  თვე
პროექტის  მიზნები
მოსწავლეები გაეცნობიან იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედებას, მოამზადებენ სიმღერებსა და სცენებს იაკობ გოგებაშვილისა და მისი შემოქმედების შესახებ, მოამზადებენ ხალხურ ცეკვებს, განუვიტარდებათ შემოქმედებითი უნარები. პროექტში ჩაერთვებიან მშობლები და სხვა მასწავლებლები. ღონისძიებას დაესწრება სოფლის მოსახლეობა, რომლებიც ნახავენ და გაეცნობიან მოსწავლეთა შემოქმედებას.
პროექტისდროს განსახორციელებელი  აქტივობები
1.       მოსწავლეებისათვის პროექტის მიზნისა და  აქტივობების გაცნობა;
2.       მოსწავლეების  დავალებების დარიგება;
3.       ხელოვნების მასწავლებლის მოწვევა და ცკვებისა დ სიმღეებისათვის მზადება;
4.       იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობებიდან დადგმების მომზადება;
5.       დასკვნითი ღონისძიება და დაჯილდოება:
მოსალოდნელი შედეგები
პროექტის განხორციელების მსვლელობაში მოსწავლეები ისწავლიან იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედებას, გაეცნობიან მის მოთხრობებს, ისწავლიან ლექსებს იაკობისა და მისი დედაენის შესახებ, მოამზადებენ ლექსებს გამომეტყველებით კითხვით;
 მოსწავლეებს დავუნაწილებ იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობებიდან როლებს და მოვამზადებ ინსცენირებებს;
ხელოვნების მასწავლებელს ვთხოვ დახმარებისათვის, მოვამზადებინებ მოსწავლეებს ხალხურ ცეკვებსა და სიმღერებში;
დავთქვამ ღონისძიების დღეს, მოვიწვევ მშობლებს, მასწავლებლებს და სოფლის მოსახლეობას, ჩვატარებ დასკვნით ღონისძიებას, გამოვავლენ ნომინაციებს და მოსწავლეებს დავაჯილდოებ;
პროექტის გრძელვადიანი მიზნები
მოსწავლეები სწავლობენ ლექსებს გამომეტყველებით, რაც უვითერებს მეტყველებას.
მოსწავლეები სწავლობენ სიმღერებს, ცეკვებს, რაც უვითარებს შემოქმედებით უნარებ;
პროექტში სოფლის მოსახლეობაც ერთვება, რააც მოსახლეობის კულტურულ ცხოვრებას ავითარებს და ამრავალფეროვნებს.
პროექტშიმონაწილეთა (მოსწავლე, მშობელი, თემიდასხვ.) ჩართულობა
პროექტში ჩართული იქნება ქართულის მასწავლებელი ნუნუ იაკობაძე, რომელიც დაეხმარება მოსწავლეებს ლექსების მოძიებასა და მხატვრულად წაკითხვაში;
პროექტში ჩართული იქნება ხელოვნების მასწავლებელი გურამ იაკობაძე, რომელის დაეხმარება მოსწავლეებს ხალხური ცეკვებისა და სიმღერების მომზადებაში;
 პროექტში ჩართული იქნებასკოლის ადმინისტრაცია, რომელიც დამეხმარება ფინანსურად, სცენის დეკორაციაში.
პროექტში ჩართული იქნებიან მშობლები, რომლებიც დამეხმარებიან სცენის გაფორმებასა და მოსწავლეთა ჩაცმულობაში.
სკოლის პადეგაგიური კოლექტივი დაგვეხმარება ნომინაციების გამოვლენაში.
პროექტისგანხორცილებისრისკებისადაშესაძლოხარვეზებისგათვალისწინება
პროექტის განხორციელების დროს შესაძლოა მოსწავლეებს გაუჭირდეთ ცეკვა, სიმღერა, ლექსის გამომეტყელებით აკიტხვა;
მოსწავლეებს უნდა ავუხსნა, რომ ეს არ არის კონკურსი, ეს არის მათი შემოქმედებითი საღამო და როგორც შეუძლიათ, ისე უნდა წარმოაჩინონ თავიანთი ცოდნა.


შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში
პროექტის დასაწყისში :
1.       განმავითარებელი


1.       შეფასების კრიტერიუმები
პროექტის მსვლელობისას
1.       განმავითარებელი

1.       შეფასების კრიტერიუმები
პროექტის დასრულების შემდეგ
1.       განმავითარებელი

1.       შეფასების კრიტერიუმები
ბეჭდური მასალები
ლექსები , ენციკლოპედიები.
ინვენტარი/მასალები
ფოტოაპარატი, პროექტორი, კომპიუტერი, ტელეფონი,
ინტერნეტრესურსები

სხვა რესურსები
,


დაფინასების წყარო:
სკოლა

Comments

Popular Posts