სკოლის-I კლასის მათემატიკის წრის „ ნორჩი მათემატიკოსი“-ს სამუშაო გეგმა
სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის
სოფ. ავრანლოს საჯარო სკოლის-I კლასის მათემატიკის წრის „ ნორჩი მათემატიკოსი“-ს
სამუშაო გეგმა
პირველი სემესტრი
2019/2020 ს/წ
წრის ხელმძღვანელი: წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლის
დაწყებითი კლასის მასწავლებელი ნათელა შაინიძე
წინასიტყვაობა:
თანამედროვე ეპოქაში მათემატიკა
ფართოდ გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის
ყველა სფეროში. რომელიც ხელს უწყობს ადამიანის
გონებრივი შესაძლებლობების განვითარებას. იგი იძლევა ეფექტიანი,ლაკონური და
არაორაზროვანი კომუნიკასციის საშუალებას.აქედან გამომდინარე მათემატიკის წრის მიზანია: მოსწავლის კრიტიკული
და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება, საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება, ლოგიკური აზროვნების
განვითარება და მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენება.
ჩვენ ვალდებული ვართ ხელი შეუწყოთ მოსწავლეებში შემოქმედები
თი ნაპერწკლის გამოვლენასა და გაღვივებას.
ყოველი მოაზროვნე
ადამიანი აცნობირებს მათემატიკის ცოდნის მნიშვნელობას.წარმოუდგენელია საზოგადოების
განვითარება მათე მატიკური ანგარიშის და მოქმედებისცოდნის გარეშე. თანამედროვე ეპოქაში
მათემატიკა ცხოცრების განუყრელი ნაწილია. იგი გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის ყველა
სფეროში:მეცნიერებასა და ტექნოლოგიებში, მედიცინაში,ეკონომიკაში, გარემოს დაცვასა და
აღდგენა-კეთილმოწყობაში, სოციალურ გადაწყვეტილებათა მიღებაში.აგრეთვე აღსანიშნავია
მათემატიკის განსაკუთრებული როლი კაცობრიობის განვითარებაში და თანამედროვე ცივილიზაციის ჩამოყალიბებაში..
წრის მიზნები
და მუშაობის მოსალოდნელი შედეგები:
1. მოსწავლეებს უვითარებს
სააზროვნო უნარ-ჩვევებს და აძლევს საჭირო ცოდნას
2. იზრდება მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრება მათემატიკაში
3. მოსწავლეები ეჩვევიან
თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით კონსტრუქციულ ურთიერთობას და ჯგუფურ მუშაობას.
4. ხელს უწყობს მოსწავლეებში
კრიტიკული აზროვნების განვითარე ბას.ამზადებს მათ პრობლემების გადაჭრისათვის.
5. მოსწავლეები ეჩვევიან
თანამშრომლობას არკვევენ თუ რა სურთ და რა შეუძლიათ, თავს გრძნობენ საზოგადოების მნიშვნელოვან
წევრად.
6. მოსწავლეებს აქვთ
მაღალი თვითშეფასება და თვითრწმენა.
წრეში ჩართულ მოსწავლეთა რაოდენობა 8
1 ანთაძე ნიკა
2.თოდიკოვა ამირან
3 ხიმშიაშვილი ირაკლი
4.კახაძე გიორგი
5.მაჭარაშვილი ელენე
6. სოტიროვა ეკატერინა
7.საბაძე ვალიკო
8. ხმალაძე ნიკა
აქტივოვობების სათობრივი
გაწერა:
1 გაკვეთილი: რიცხვები 1-დან-5-მდე--------- 27--IX
2. გაკვეთილი : ვივარჯიძოთ
5-მდე ანგარიშშია;------4---X
3. გაკვეთილი:
რიცხვები 6-დან 10-მდე; 11-X
4. გაკვეთილი:
ვივარჯიშოთ 10-მდე ანგარიშში;
18-X
5. გაკვეთილი;
გამოკლბა 25—X
6.. გაკვეთილი: 5-მდე შევსება; 1--XI
7. გაკვეთილი:
10-მდე შევსება; 8---XI
8. გაკვეთილი:შეჯამება;
15-XI
9გაკვეთილი ვივარჯიშოთ
10-მდე ანგარიშში; --------22 -XI
10 . გაკვეთილი:რიცხვების
დალაგება ზრდადობით; -29 -XI
11. გაკვეთილი : რიცხვების
დალაგება კლებადობით; 6 - XII
12. გაკვეთილი: რიცხვების
კიბე; 13-XII
. 13 გაკვეთილი;
ნული; --------------------- 20 -XII
14 გაკვეთილი:
რიცხვების შედარება;-------23-XII
რესურსები: 1.სასწავლო სახელმძღვანელო
და დამხმარე გრიფირებ
ული წიგნები:
2. დაფა;
3. ცარცი;
4. ფლიფჩარტის ქაღალდი;
5. ფლომასტერი;
6. კომპიუტერი;
ლიტერატურა:
1. სახელმძღვანელო I-II კლასის
Comments
Post a Comment