ბუნებისმეტყველების გაკვეთილის გეგმა ისტ-ის გამოყენებით
გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებელი : ნათელა შაინიძე
|
|
საგანი: ბუნებისმეტყველება
|
|
კლასი:I V
|
|
თარიღი: 3. 06 .2019 წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა: 7
|
|
სპეციალური საჭიროების მქონე: 0
|
|
თემა:ძუძუმწოვრების სასიცოცხლო ციკლი
|
|
დრო: 45 წუთი
|
|
გაკვეთილის მიზანი:-
მოსწავლეებმა შეძლონ ძუძუმწოვრების სასიცოცხლო ციკლის ეტაპების ამოცნობა, მასთან დაკავშირებული ცვლილებების აღწერა, დაკვირვების შედეგების წერილობით წარმოდგენა.
|
|
ეროვნული
სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
მიმართულება:ცოცხალი სამყარო
ბუნ. IV.3.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა ორგანიზმის
სასიცოცხლო ციკლების შედარება
მიმართულება:კითხვა
. ბუნ .I V. 3. მოსწავლე ამოიცნობს ცხოველების სასიცოცხლო ციკლის ძირითად ეტაპებს
(დაბადებას, ზრდაგანვითარებას, გამრავლებას)
ბუნ. I V. 3. მოსწავლე აკვირდება ორგანიზმების სასიცოცხლო ცი-კლებს სხვადასხვა
სტადიაზე.
მიმართულება:წერა
ბუნ . IV.3. პოულობს
მსგავსება-განსხვავებას სხვადასხვა ცხოველის (მაგ. ძაღლი, მერცხალი,ბაყაყი
პეპელა) სასიცოცხლო ციკლებს შორის
|
|
|
|
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ
-ჩვევები:
იციან მცენარეების, ამფიბიებისა და ქვეწარმავლების სასიცოცხლო ციკლი.
შეუძლიათ განასხვავონ ხერხემლიანი
და უხერხემლო ცხოველები ერთმანეთისგან.
|
|
სასწავლო მასალა და რესურსები: კომპიუტერი ,ინტერნეტი, პროექტორი, დაფის მაგნიტები,
წიგნი , რვეული. დაფა ,ცარცი, ფორმატები.
|
|
აქტივობა № 1. (12წთ)წინარე ცოდნის შემოწმება;
გაკვეთილის დაწყებამდე მასწავლებელი კლასს აცნობს ახალი გაკვეთილის თემას
და მიზანს .მოსწავლეებს წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად ვაჩვენებ ბაყაყის სასიცოცხლო
ციკკლს და ამ ვიდეოს ირგვლივ ვსვამ კითხვებსhttps://www.youtube.com/watch?v=Gfn6iLdMICs
აქტივობა №3(12 წთ)ახალი მასალის
ახსნა: ფორმატზე დახატული მაქვს ძაღლის სასიცოცხლო ციკლი
და ამის მიხედვით მოსწავლეებს ვუხსნი ძუძუმწოვრების სასიცოცხლო ციკლს, ვესაუბრები
ძუძუმწოვრების ზრდა- განვითარებაზე, კვრებასა და ნა.
შიერების სახელებზე
აქტივობა №4( 6წთ)ახალი ცოდნის
პრაქტაკაში გამოყენება:
იმის გასაგებად თუ როგორ გაიგეს მოსწავლეებმა ახალი მასა;ლა ვაძლევ learning-ში
შესრულებულ დავალებას, ,,დაალაგე ძუძუმწოვრების სასიცოცხლო ციკლის ეტაპები თანმიმდევრულად“https://learningapps.org/display?v=pjoh6ovej19
აქტივობა №4( 13წთ) ჯგუფური სამუშაო
მოსწავლეებს ვაჯგუფებ 2 ჯგუფად და ვაზლევ ლერნინგში შესრულებულ დავალებას
შეავსე კროსვორდი ძუძუმწოვრების ნაშიერების სახელებით.
აქტივობა №5(2წთ)შეჯამება
|
E
|
საშინაო დავალება: მოსწავლის
წიგნში 1, 2 კითხვაზე პასუხი გვ.37
|
|
მოსწავლეთა შეფასება
: მოსწავლეებს ვაფასებ განმავითარებელი კომენტარით
წინასწარ შემუშავებული შეფასების კრიტერიუმებით.
|
|
|
|
|
მოსწავლეთა შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგია
|
კარგია
|
საშუალოა
|
საჭიროებს გაუმჯობესებას
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას.
|
ყოველთვის მონაწილ ეობს.
|
ხშირად მონაწილეობს
|
გაომჯობესებ ბა იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილე ობს.
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებ
ენობრივ გამომსახველო- ბით საშუალე- ბებს.
|
გამართულ ად მეტყველებ და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატ იკულ
კონ სტრუქცი-ებს.
|
იცავს მართ ლმეტყველე ბის ელემენ
ტარულ წესე ბს მეტნაკლ ებად გამარ თულად საუ ბრობს.
|
არ ივავს მარ თლმეტყველე ბის ელემენტა რულ წესებს.
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად
წარმოდგენა
|
ყოველთვის და მაჯერებლად და არგუმენტირებულ ად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთ ებს საკუთ არ მოსაზრ რებას.
|
ხშირად ახე რხებს საკუ თარი აზრის დასაბუთე ბას.
|
უჭირს გამარ თული საუბა რი, ხშირად
ვერ ასაბუთე ბს საკუთარ აზრს.
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირე ბას.
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას
გამოთქვამს მო სმენილზე დაყრდნობით კორექტულია და ამჟღავნებს ხსვი სი აზრის მიმართ
პატივისცემას.
|
უსმენს სხვ ებს და საკ უთარ მოსა ზრებას გამ ოთქვამს მოსმენლ ზე დაყრდ
ნობით.
|
უსმენს სხვე ბს და აცდის საუბრის და სრულებას.
|
არ უსმენს სხ ვებს, არ აცდის საუბრ ის დასრულე ბას.
|
Comments
Post a Comment