მათემატიკის წრის,,ნორჩი მათემატიკოსი" მეორე სემესტრის სამუშაო გეგმა
სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის
სოფ. ავრანლოს საჯარო სკოლის-IVკლასის მათემატიკის წრის „ ნორჩი მათემატკოსი“-ს
სამუშაო გეგმა
მეორე სემესტრი
2018/2019 ს/წ
წრის ხელმძღვანელი: წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლის
დაწყებითი კლასის მასწავლებელი ნათელა შაინიძე
წრე აგრძელებს მუშაობას მეორე სემესტრის იანვრიდან კვირაში
ერთხელ. ყოველი კვირის პარასკევ დღეს. შეხვედრის ხანგრძლიობა 45 წუთ,საჭიროების
შემთხვევაში 1 საათიც.
თანამედროვე ეპოქაში მათემატიკა
ფართოდ გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის
ყველა სფეროში. რომელიც ხელს უწყობს ადამიანის
გონებრივი შესაძლებლობების განვითარებას. იგი იძლევა ეფექტიანი,ლაკონური და
არაორაზროვანი კომუნიკასციის საშუალებას.აქედან გამომდინარე მათემატიკის წრის მიზანია: მოსწავლის კრიტიკული
და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება, საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება, ლოგიკური აზროვნების
განვითარება და მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენება.
ჩვენ ვალდებული ვართ ხელი შეუწყოთ მოსწავლეებში შემოქმედები
თი ნაპერწკლის გამოვლენასა და გაღვივებას.
ყოველი მოაზროვნე
ადამიანი აცნობირებს მათემატიკის ცოდნის მნიშვნელობას.წარმოუდგენელია საზოგადოების
განვითარება მათე მატიკური ანგარიშის და მოქმედებისცოდნის გარეშე. თანამედროვე ეპოქაში
მათემატიკა ცხოცრების განუყრელი ნაწილია. იგი გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის ყველა
სფეროში:მეცნიერებასა და ტექნოლოგიებში, მედიცინაში,ეკონომიკაში, გარემოს დაცვასა და
აღდგენა-კეთილმოწყობაში, სოციალურ გადაწყვეტილებათა მიღებაში.აგრეთვე აღსანიშნავია
მათემატიკის განსაკუთრებული როლი კაცობრიობის განვითარებაში და თანამედროვე ცივილიზაციის ჩამოყალიბებაში..
წრის მიზნები
და მუშაობის მოსალოდნელი შედეგები:
1. მოსწავლეებს
უვითარებს სააზროვნო უნარ-ჩვევებს და აძლევს საჭირო ცოდნას
2. იზრდება მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრება მათემატიკაში
3. მოსწავლეები
ეჩვევიან თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით კონსტრუქციულ ურთიერთობას და ჯგუფურ მუშაობას.
4. ხელს უწყობს
მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების განვითარე ბას.ამზადებს მათ პრობლემების გადაჭრისათვის.
5. მოსწავლეები
ეჩვევიან თანამშრომლობას არკვევენ თუ რა სურთ და რა შეუძლიათ, თავს გრძნობენ საზოგადოების
მნიშვნელოვან წევრად.
6. მოსწავლეებს
აქვთ მაღალი თვითშეფასება და თვითრწმენა.
წრეში ჩართულ მოსწავლეთა რაოდენობა 7
1 ანთაძე აჩიკო
2.ანთაძე თამთა
3 ბოლქვაძე მანუჩარ
4.დავითაძე ლევან
5.ვაშაყმაძე დიანა
6 ხოზრევანიძე მარიამ
7.ხუციშვილი ნინო
აქტივობების სათობრივი
გაწერა:
1 შეხვედრა: მრავალნიშნა რიცხვების შეკრება------------------- 25-I 2.შეხვედრა:მრავალნიშნა რიცხვების გამოკლება;-------- -1-II
3. შეხვედრა:
შეკრებისა და გამოკლების თვისებები;------------8-II
4. შეხვედრა:უცნობი შესაკრების პოვნა; --------------------------15-II
5. შეხვედრა: უცნობი საკლებისა და მაკლების პოვნა; -----------22-II
6.. შეხვედრა :განტოლება ; -------------------------------------------1-III
7. შეხვედრა: ტესტი თვითშემოწმებისთვის; -----------------------15-III
8. შეხვედრა:მრავალნიშნა
რიცხვის გამრავლება ერთნიშნა რივხვზე ---22--III
9. შეხვედრა:ნულით
დაბოლოებული რიცხვის ქვეშმიწერით გამრავლება;-------------29-III
10 . შეხვედრა:მრავალნიშნა
რიცხვის გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე; --5 -IV
11. შეხვედრა: უცნობი
თანამამრავლის პოვნა;----------------------12--IV
12. შეხვედრა: უცნობი
გასაყოფისა და გამყოფის პოვნა; ------------19-IV
13. შეხვედრა:რიცხვის გაყოფა ნამრავლზე;-------------------------3- V
14.შეხვედრა: ნამრავლის
გაყოფა რიცხვზე---------------------------10-V
15. შეხვედრა: წილადი;--------------------------------------------------17-V
16 შეხვედრა: წილადების
შედარება;-----------------------------------24-V
17 შეხვედრა: გამრავლება ორნიშნა რიცხვზე;-------------------------31-V
18 შეხვედრა: გამრავლება
სამნიშნა რიცხვზე;------------------------7-VI
-
რესურსები: 1.სასწავლო სახელმძღვანელო და დამხმარე გრიფირებ
ული წიგნები:
2. დაფა;
3. ცარცი;
4. ფლიფჩარტის ქაღალდი;
5. ფლომასტერი;
6. კომპიუტერი;
ლიტერატურა:
1. განმავითარებელი სავარჯიშოები მათემატიკაში;
2.მათემატიკის ტესტები;
3.სააზროვნო და სახალისო
ამოცანები;
4. საყმაწვილო მათემატიკა;
Comments
Post a Comment