მათემატიკის წრის „ნორჩი მათემატიკოსი“-ს მეექვსე სამუშაო დღე


მათემატიკის წრის  „ნორჩი მათემატიკოსი“-ს მეექვსე სამუშაო  დღე
                                            9-11-2018  წელი
 თემა:ასოითი გამოსახულება.
 მიზანი:მოსწავლეები  გაეცნობიან ასოით  გამოსახულებას.
შედეგი:შეძლებენ იპოვონ  ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობა კონკრეტული მოცემულობის პირო ბებში. კონკრეტული ამოცანისთვის შეადგინეს ამოხსნის შესაბამისი ასოითი გამოსახულება.
მოსწავლეები  შეძლებენ ასოითი გამოსახულების შედგენასა და ამოხსნას, რაც ხელს შეუწუყობს მოსწავლეთა აზროვნების განვითარებას შეძლებენ მიღებული  ცოდნის  გამოყენებას საყოფაცხოვრებო პირობებში. მოსწავლეები მუშაობენ როგორც . ინდივიდუალურად ასევე წყვილებშიც.
















Comments

Popular Posts