2018 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის მათემატიკის წრის სამოქმედო გეგმა
სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფ. ავრანლოს საჯარო სკოლის
-IVკლასის მათემატიკის
წრის „ ნორჩი მათემატკოსი“-ს
სამუშაო გეგმა
კლუბის
ხელ=ლი
წალკის მუნიციპალიტეტის
სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის
მასწავლებელი ნათელა შაინიძე
წინასიტყვაობა
თანამედროვე ეპოქაში მათემატიკა
ფართოდ გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის
ყველა სფეროში. რომელიც ხელს უწყობს ადამიანის
გონებრივი შესაძ ლებლობების განვითარებას. იგი იძლევა ეფექტიანი,ლაკონური და
არაორაზროვანი კომუნიკასციის საშუალებას.აქედან გამომდინარე მათემატიკის წრის მიზანია: მოსწავლის კრიტიკული
და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება, საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება, ლოგიკური აზროვნების
განვითარება და მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენება.
ჩვენ ვალდებული ვართ ხელი შეუწყოთ მოსწავლეებში შემოქმედები
თი ნაპერწკლის გამოვლენასა და გაღვივებას.
ყოველი მოაზროვნე
ადამიანი აცნობირებს მათემატიკის ცოდნის მნიშვნელობას.წარმოუდგენელია საზოგადოების
განვითარება მათე მატიკური ანგარიშის და მოქმედების ცოდნის გარეშე. თანამედროვე ეპოქაში
მათემატიკა ცხოცრების განუყრელი ნაწილია. იგი გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის ყველა
სფეროში:მეცნიერებასა და ტექნოლოგიებში, მედიცინაში,ეკონომიკაში, გარემოს დაცვასა და
აღდგენა-კეთილმოწყობაში, სოციალურ გადაწყვეტილებათა მიღებაში.აგრეთვე აღსანიშნავია
მათემატიკის განსაკუთრებული როლი კაცობრიობის განვითარებაში და თანამედროვე ცივილიზაციის ჩამოყალიბებაში..
წრის მიზნები
და მუშაობის მოსალოდნელი შედეგები:
1. მოსწავლეებს უვითარებს
სააზროვნო უნარ-ჩვევებს და აძლევს საჭირო ცოდნას
2. იზრდება მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრება მათემატიკაში
3. მოსწავლეები ეჩვევიან
თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით კონსტრუქციულ ურთიერთობას და ჯგუფურ მუშაობას.
4. ხელს უწყობს მოსწავლეებში
კრიტიკული აზროვნების განვითარე ბას.ამზადებს მათ პრობლემების გადაჭრისათვის.
5. მოსწავლეები ეჩვევიან
თანამშრომლობას არკვევენ თუ რა სურთ და რა შეუძლიათ, თავს გრძნობენ საზოგადოების მნიშვნელოვან
წევრად.
6. მოსწავლეებს აქვთ
მაღალი თვითშეფასება და თვითრწმენა.
წრეში ჩართულ მოსწავლეთა რაოდენობა 7
1 ანთაძე აჩიკო
2.ანთაძე თამთა
3 ბოლქვაძე მანუჩარ
4.დავითაძე ლევან
5.ვაშაყმაძე დიანა
6 ხოზრევანიძე მარიამ
7.ხუციშვილი ნინო
აქტივოვობების სათობრივი
გაწერა:
1 გაკვეთილი: შეკრება,
შეკრების კანონები;-----------------5-X
2. გაკვეთილი : შეკრება.
რიცხვების ქვეშმიწერით შეკრება;12-X
3. გაკვეთილი: გამოკლება.გამოკლება ქვეშმიწერით; 19-X
4. გაკვეთილი:
მოქმედებათა შესრულების რიგი; 26-X
5. გაკვეთილი: შემაჯამებელი ტესტი; 2-XI
6.. გაკვეთილი: მოქმედებათა შესრულების რიგი; 9=XI
7. გაკვეთილი: გაკვეთილი .გამრავლება; 16-XI
8. გაკვეთილი: გამრავლების განრიგადობის კანონი შეკრების მიმართ; 23-XI
9. გაკვეთილი: გაყოფა;
30-XI
10 . გაკვეთილი: გაყოფა ნაშთიანი; 7- XII
11. გაკვეთილი: ჯამის გაყოფა რიცხვზე; 14-XII
12. გაკვეთილი: გაყოფა
ერთნიშნა რიცხვზე; 21-XII
13. გაკვეთილი:
შემაჯამებელი ტესტი; 28-XII
რესურსები: 1.სასწავლო სახელმძღვანელო
და დამხმარე გრიფირებ
ული წიგნები:
2. დაფა;
3. ცარცი;
4. ფლიფჩარტის ქაღალდი;
5. ფლომასტერი;
6. კომპიუტერი;
ლიტერატურა:
1. განმავითარებელი სავარჯიშოები მათემატიკაში;
2.მათემატიკის ტესტები;
3.სააზროვნო და სახალისო
ამოცანები;
4. საყმაწვილო მათემატიკა;
Comments
Post a Comment