ქართულის წრის შეხვედრები


ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
22---V - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
პოეზიის საღამო რ. ერისთავის ლექსის „სამშობლო ხევსურისა“
„რთველი’’,  „ მიპარიჟება სასწავლებელში’’ პრეზენტაცია.
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და გამომეტყველებით და მხატვრულად  კითხვის ჩვევის  დაუფლებას. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. სწავლისადმი სამშობლოსადმი სიყვარული

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  ლექსის  გამომეტყველებითი კითხვა
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მხატრული კითხვის  უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის             
                  ჩამოყალიბება.
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  ლექსის მხატრული კითხვისა და აზროვნება  უნარი.და
                  პრეზენტაცია.


შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს    რაფიელ ერისთავის ლექსის“ სამშობლო ხევსურისა“ მხატრულად და   გამომეტყველებით კითხვას.
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  პატარ-პატარა ლექსების მხატრულად და გამომეტყველებით კითხვა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული  საბავშვო ლიტერატურის  ქრესტომათია  ტომი პირველი
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს რაფიელ ერისთავის ლექსის >სამშობლო ხევსურისა“მხატრულად  კითხვა, გაიღრმავეს სწავლისა და სამშობლოს სიყვარული და პრეზენტაცია.
                                                                                                                        




ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
29---V - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ნოდარ დუმბაძის  ნაწარმოების „მე ბებია ილიკო და ილარიონიდან“ ნაწყვეტი ბებია და ზურიკელას კითხვა
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას. გამომეტყველებით და მხატვრულად  კითხვის ჩვევის  დაუფლებას. გაიმდიდრებენ ლექსიკური მარაგის.

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  მოთხრობის კითხვა და ანალიზი.
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მხატრული კითხვის  უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის             
                  ჩამოყალიბება.
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  მხატრული კითხვისა და აზროვნება  უნარი.
                
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს    „ მე ბებია ილიკო და ილარიონიდან“ ნაწყვეტი ბებია და ზურიკელას  კითხვას.
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  ნოდარ დუმბაძის  ბიოგრაფია
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული  საბავშვო ლიტერატურის  ქრესტომათია  ტომი პირველი
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს ნ დუმბაძის  ნაწარმოების „მე ბებია ილიკო და ილარიონ  ნაწყვეტი  ბებია და ზურიკელა როლებად კითხვა
                                                                                                                        




ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
5--VI - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
დუბაძის ნაწარმოების „მე ბებია ილიკო და ილარიონოდან“  ნაწყვეტი  ბებია და ზურიკელას კითხვა და მოქმედი გმირების შედარება.
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას გამომეტყველებით და როლებად  კითხვის ჩვევის  დაუფლებას. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  ნაწარმოების მხატრულად კითხვასა   და მოქმედი გმირების შედარებას
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მხატრული კითხვის  უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის             
                  ჩამოყალიბება.
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს   მხატრული კითხვისა და აზროვნება  უნარი.
       
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს    ნაწარმოების როლებად კითხვა და მოქმედი გმირების შედარება
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  ნ დუმბაძის  ბიოგრაფია
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული  საბავშვო ლიტერატურის  ქრესტომათია  ტომი პირველი
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს ტექსტის მხატრულად და როლებად კითხვა. ერთმანეთს გაუზიარეს მოსაზრებები.
                                                                                                                        



ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
12--VI - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
სოფლის ტერიტორიაზე მდებარე  ციხეების დათვალიერება
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას საკუთარი სოფლის ძეგლების შესახებ

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებს  შეეძლებათ  ისტორიულ ძეგლებზე  წარმოდგენა
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  ისტორიულ წყაროებზე  ცოდნა 
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები :  შემეცნებითი უნარების განვითარება
               
შედეგები
მოსწავლეებს ეცოდინებათ საკუთარი სოფლის ძეგლების შესახებ და განუვითარდებათ სოციალური და შემეცნებითი უნარი
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
მთელი კლასი
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
რეზიუმი.
  გამოყენებულმა აქტივობებმა სრულიად საკმარისი აღმოჩნდა მიზნის მიღწევაში.
                                                                                                                        


Comments