ქართულის წრის შეხვედრები
ქართული წრისშეხვედრის
გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
ქართული
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
22---V - 2018წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12.
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
პოეზიის საღამო რ. ერისთავის
ლექსის „სამშობლო ხევსურისა“
„რთველი’’, „ მიპარიჟება სასწავლებელში’’ პრეზენტაცია.
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და გამომეტყველებით და მხატვრულად კითხვის ჩვევის დაუფლებას. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. სწავლისადმი
სამშობლოსადმი სიყვარული
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ლექსის
გამომეტყველებითი კითხვა
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მხატრული კითხვის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის
ჩამოყალიბება.
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს ლექსის მხატრული კითხვისა და აზროვნება უნარი.და
პრეზენტაცია.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს რაფიელ ერისთავის ლექსის“ სამშობლო ხევსურისა“
მხატრულად და გამომეტყველებით კითხვას.
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან პატარ-პატარა ლექსების მხატრულად და გამომეტყველებით
კითხვა
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული საბავშვო ლიტერატურის ქრესტომათია
ტომი პირველი
|
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს
რაფიელ ერისთავის ლექსის >სამშობლო ხევსურისა“მხატრულად კითხვა, გაიღრმავეს სწავლისა და სამშობლოს სიყვარული
და პრეზენტაცია.
|
ქართული წრისშეხვედრის
გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
ქართული
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
29---V - 2018წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12.
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
ნოდარ დუმბაძის ნაწარმოების „მე ბებია ილიკო და ილარიონიდან“
ნაწყვეტი ბებია და ზურიკელას კითხვა
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას. გამომეტყველებით და მხატვრულად კითხვის ჩვევის დაუფლებას. გაიმდიდრებენ ლექსიკური მარაგის.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს მოთხრობის კითხვა და ანალიზი.
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მხატრული კითხვის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის
ჩამოყალიბება.
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს მხატრული კითხვისა და აზროვნება უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს „ მე ბებია ილიკო და ილარიონიდან“ ნაწყვეტი
ბებია და ზურიკელას კითხვას.
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან ნოდარ დუმბაძის ბიოგრაფია
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული საბავშვო ლიტერატურის ქრესტომათია
ტომი პირველი
|
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს
ნ დუმბაძის ნაწარმოების „მე ბებია ილიკო
და ილარიონ ნაწყვეტი ბებია და ზურიკელა როლებად კითხვა
|
ქართული წრისშეხვედრის
გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
ქართული
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
5--VI - 2018წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12.
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
დუბაძის ნაწარმოების
„მე ბებია ილიკო და ილარიონოდან“ ნაწყვეტი ბებია და ზურიკელას კითხვა და მოქმედი გმირების
შედარება.
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას გამომეტყველებით და როლებად კითხვის ჩვევის დაუფლებას. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ნაწარმოების მხატრულად კითხვასა და მოქმედი გმირების შედარებას
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მხატრული კითხვის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის
ჩამოყალიბება.
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს მხატრული კითხვისა და აზროვნება უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს ნაწარმოების როლებად კითხვა და მოქმედი გმირების
შედარება
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან ნ დუმბაძის
ბიოგრაფია
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული საბავშვო ლიტერატურის ქრესტომათია
ტომი პირველი
|
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს
ტექსტის მხატრულად და როლებად კითხვა. ერთმანეთს გაუზიარეს მოსაზრებები.
|
ქართული წრისშეხვედრის
გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
ქართული
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
12--VI - 2018წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12.
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
სოფლის ტერიტორიაზე
მდებარე ციხეების დათვალიერება
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ცოდნას საკუთარი სოფლის ძეგლების შესახებ
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებს
შეეძლებათ ისტორიულ ძეგლებზე წარმოდგენა
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø ისტორიულ წყაროებზე ცოდნა
|
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : შემეცნებითი უნარების განვითარება
შედეგები
მოსწავლეებს ეცოდინებათ
საკუთარი სოფლის ძეგლების შესახებ და განუვითარდებათ სოციალური და შემეცნებითი უნარი
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
მთელი კლასი
|
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
|
|
რეზიუმი.
|
გამოყენებულმა
აქტივობებმა სრულიად საკმარისი აღმოჩნდა მიზნის მიღწევაში.
|

Comments
Post a Comment