მათემატიკის კლუბ ,,ბალავარი"-ს შეხვედრები
შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
24--V-
2018 წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ამოვანებისა და მაგალითების
ამოხსნა
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ ამოცანებისა და მაგალითების ამოხსნას
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი
შედეგები
|
მიზნები:
შეძლებენ მიღებული ცოდნის გამოყენებას ამოცანებისა და მაგალითების
ამოხსნის დროს. შესაძლებლობა მისცეს მას
დამოუკიდებლად შეამოწმოს თავისი ცოდნა ტესტური დავალების შესრულებისას
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ
აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, რვეული, დაფა, ცარცი
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვია მაგალითებისა და ამოცანების
ამოხსნამ, მათ მოცემულ დავალებას დამოუკიდებლად გაართვეს თავო მოცემულ დავალებას
.
|
შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
7--VI-
2018 წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
შემაჯამებელი
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ ამოცანებისა და მაგალითების ამოხსნას
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი
შედეგები
|
მიზნები:
შეძლებენ მიღებული ცოდნის გამოყენებას ამოცანებისა და მაგალითების
ამოხსნის დროს. შესაძლებლობა მისცეს მას
დამოუკიდებლად შეამოწმოს თავისი ცოდნ ა ტესტური
დავალების ამოხსნის დროს
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ
აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, ტესტები
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვიატესტური მაგალითებისა და
ამოცანების ამოხსნამ, დამოუკიდებლად გაართვეს
თავო ტესტურ დავალებას შემოვიფარგლეთ განმავითარებელი კომენტარებით.
|
Comments
Post a Comment