მათემატიკის კლუბ ბალავავარის შეხვედრა


შეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
მათემატიკა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
19   IV-        2018  წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
10
კლუბის ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი წევრის პოვნა
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა

მოსწავლეები  შეძლებენ:
Ø  შეძლბენ  უცნობი თანამამრავლის, უცნობი განაყოფის პოვნას
Ø   
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
         >ლოგიკური  აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი უნარი
     
Ø  მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
გამრავლების ცხრილის შედგენას

 შეხვედრის       მიზნები    და მოსალოდნელი   შედეგები
მიზნები:
        >გაუღვივოს ბავშვებს ცოდნის შეძენის სურვილი.  შესაძლებლობა მისცეს მას დამოუკიდებლად შეამოწმოს თავისი  ცოდნა:
      უცნობი თანამამრავლის, უცნობი განაყოფის პოვნის სხვადასხვა ხერხის განხილვა
Ø  გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.

შედეგები
Ø  შეძლებენ   ლოგიკურ აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა,  დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაო ბასა და გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი წევრის პოვნას.
     
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური, 
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
 , რვეული, დაფა, ცარცი 
რეფლექსია
 მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და  კმაყოფილება გამოიწვი. მათ შეძლეს დამოუკიდებლად  გამრავლებისა და  გაყოფის უცნობი წევრის პოვნა .






შეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
მათემატიკა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
26-   IV-        2018  წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12
კლუბის ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი წევრის პოვნა
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა

მოსწავლეები  შეძლებენ:
Ø  შეძლებენ   გამრავლებისა და  გაყოფის უცნობი წევრის პოვნას
Ø   
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
         >ლოგიკური  აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი უნარი
     
Ø  მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
გამრავლებისა და გაყოფისის უცნობი წევრის პოვნაში

 შეხვედრის       მიზნები    და მოსალოდნელი   შედეგები
მიზნები:
        >უცნობი თანამამრავლის, უცნობი გა
      შეძლებენ    გამრავლებისა და  და მის გამოყენებას  ამნაყოფის პოვნის სხვადასხვა ხერხის განხილვა.ცოდნის გამოყენება.  აოცანებისა და მაგალითების ამოხსნის დროს.
Ø  გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.

შედეგები
Ø  შეძლებენ   ლოგიკურ აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა,  დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
 
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური, 
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
 , რვეული, დაფა, ცარცი 
რეფლექსია
 მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და  კმაყოფილება გამოიწვი. უცნობი თანამამრავლის, უცნობი განაყოფის პოვნისსხვადასხვა ხერხისთ .





შეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
მათემატიკა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
3--V        2018  წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
13
კლუბის ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ამოცანებია და მაგალითების ამოხსნა
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა

მოსწავლეები  შეძლებენ:
Ø  შეძლებენ    მიღებული ვიდნის გამოყენებას ამოცანებისა და მაგალითებისამოხსმის დროს.
Ø   
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
         >ლოგიკური  აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი უნარი
     
Ø  მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.


 შეხვედრის       მიზნები    და მოსალოდნელი   შედეგები
მიზნები:
        >გაუღვივოს ბავშვებს ცოდნის შეძენის სურვილი.  შესაძლებლობა მისცეს მას დამოუკიდებლად შეამოწმოს თავისი  ცოდნა:
      შეძლებენ    ამოვანებისა და მაგალითების ამოხსნას
Ø  გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.

შედეგები
Ø  შეძლებენ   ლოგიკურ აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა,  დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
 
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური, 
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
 , რვეული, დაფა, ცარცი 
რეფლექსია
 მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და  კმაყოფილება გამოიწვია. ამოცანებისა და მაგალითების ამოხსნამ, მათ დამოუკიდებლად გაართვეს თავო მოცემულ დავალებას .







Comments