მათემატიკის კლუბ ბალავავარის შეხვედრა
შეხვედრის გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
19 IV-
2018 წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10
|
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
გამრავლებისა და გაყოფის
უცნობი წევრის პოვნა
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლბენ უცნობი თანამამრავლის, უცნობი განაყოფის პოვნას
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
გამრავლების ცხრილის
შედგენას
|
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი
შედეგები
|
მიზნები:
>გაუღვივოს ბავშვებს ცოდნის შეძენის
სურვილი. შესაძლებლობა მისცეს მას დამოუკიდებლად
შეამოწმოს თავისი ცოდნა:
უცნობი თანამამრავლის, უცნობი განაყოფის პოვნის
სხვადასხვა ხერხის განხილვა
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას.
აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაო ბასა და გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი
წევრის პოვნას.
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, რვეული, დაფა, ცარცი
|
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვი. მათ შეძლეს დამოუკიდებლად გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი წევრის პოვნა .
|
შეხვედრის გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
26- IV-
2018 წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12
|
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
გამრავლებისა და გაყოფის
უცნობი წევრის პოვნა
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი წევრის პოვნას
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
გამრავლებისა და გაყოფისის
უცნობი წევრის პოვნაში
|
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი
შედეგები
|
მიზნები:
>უცნობი თანამამრავლის, უცნობი გა
შეძლებენ გამრავლებისა და და მის გამოყენებას ამნაყოფის პოვნის სხვადასხვა ხერხის განხილვა.ცოდნის
გამოყენება. აოცანებისა და მაგალითების ამოხსნის
დროს.
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ
აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, რვეული, დაფა, ცარცი
|
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვი. უცნობი თანამამრავლის,
უცნობი განაყოფის პოვნისსხვადასხვა ხერხისთ .
|
შეხვედრის გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
3--V
2018 წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
ამოცანებია და მაგალითების
ამოხსნა
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ მიღებული
ვიდნის გამოყენებას ამოცანებისა და მაგალითებისამოხსმის დროს.
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, მსჯელობის, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
|
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი
შედეგები
|
მიზნები:
>გაუღვივოს ბავშვებს ცოდნის შეძენის
სურვილი. შესაძლებლობა მისცეს მას დამოუკიდებლად
შეამოწმოს თავისი ცოდნა:
შეძლებენ ამოვანებისა და მაგალითების ამოხსნას
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ
აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, რვეული, დაფა, ცარცი
|
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვია. ამოცანებისა და მაგალითების
ამოხსნამ, მათ დამოუკიდებლად გაართვეს თავო მოცემულ დავალებას .
|

Comments
Post a Comment