ქართულის წრის შეხვედრები


ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
24  - IV - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
13.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ასობგერებით  სიტყვების შედგენა და სიტყვებით წინადადებებისა
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა


მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს ასობგერებით სიტყვების შედგენა და სიტყვებით წინადადებებისა
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მსჯელობისა და  ,დისკუსის უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : აზროვნებისა და  სწორი მეტყველებისგანვითარება
            
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.


შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს   მოცემული ასობგერებით სიტყვების შედგენა და სიტყვებით ასობგერებისა
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  ასობგერებით სიტყვების შედგენა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წინასწარ მონზადებული  პლაკატები , თაბახის ფურცლები.კალმები.
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს   ასობგერებით სიტყვების შედგენა და სიტყვებით წინადადებებისა.
                                                                                                                        


ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
1--V - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
პოეზიის საღამო რ. ერისთავის ლექსის „სამშობლო ხევსურისა“ მხატვრულად  კითხვა.
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და გამომეტყველებით და მხატვრულად  კითხვის ჩვევის  დაუფლებას. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. სწავლისადმი სამშობლოსადმი სიყვარული

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  ლექსის  გამომეტყველებითი კითხვა
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მხატრული კითხვის  უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის             
                  ჩამოყალიბება.
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  ლექსის მხატრული კითხვისა და აზროვნება  უნარი.


შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს    რაფიელ ერისთავის ლექსის“ სამშობლო ხევსურისა“ მხატრულად და   გამომეტყველებით კითხვას.
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  პატარ-პატარა ლექსების მხატრულად და გამომეტყველებით კითხვა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული  საბავშვო ლიტერატურის  ქრესტომათია  ტომი პირველი
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს რაფიელ ერისთავის ლექსის >სამშობლო ხევსურისა“მხატრულად  კითხვა, გაიღრმავეს სწავლისა და სამშობლოს სიყვარული. .
                                                                                                                        






ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
8--V - 2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
12.         
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
პოეზიის საღამო რ. ერისთავის ლექსის „რთველი“ მხატვრულად  კითხვა.
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და გამომეტყველებით და მხატვრულად  კითხვის ჩვევის  დაუფლებას. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. სწავლისადმი სამშობლოსადმი სიყვარული

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  ლექსის  გამომეტყველებითი კითხვა
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მხატრული კითხვის  უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : მხატრულიკითხვის უნარისა და პატრიოტული გრძნობის             
                  ჩამოყალიბება.
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  ლექსის მხატრული კითხვისა და აზროვნება  უნარი.


შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს    რაფიელ ერისთავის ლექსის „რთველი“ მხატრულად და   გამომეტყველებით კითხვას.
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  პატარ-პატარა ლექსების მხატრულად და გამომეტყველებით კითხვა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული  საბავშვო ლიტერატურის  ქრესტომათია  ტომი პირველი
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს რაფიელ ერისთავის ლექსის  „ რთველი“ მხატრულად  კითხვა, გაიღრმავეს სწავლისა და სამშობლოს სიყვარული. .
                                                                                                                        

Comments

Popular Posts