ქართული წრის შეხვედრის გეგმა
ქართული წრისშეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
ქართული
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
27
-II- 2018წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ქ ართული ხალხური ზღაპრის(
„მებადურის შვილის“) პრეზენტაცია
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ზღაპრის
კითხვა , ანალზი და პრეზენტაცია
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : სიკეთის გამარჯვება ბოროტებასთან
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს ზღაპრის
პრეზენტაცია
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან სხვადასხვა ქართული ზღაპრები ასფურცელა, მუჭანახევარა
ამბავი უფლისწულისა
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული ზღაპრების საგანძური
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს ზღაპრის კითხვა, ანალიზი და პრეზენტაცია. საკუთარი აზრის წარმოთქმა და დასაბუთება.
დარწმუნდნენ რონ ყოველთვის
სიკეთის გაკეთება უმჯობესია, რადგან სიკეთე იმარჯვებს ბოროტებასთან ე. ი ჭირი იქა
ლხინი აქა, ქატო იქა ფქვილი აქა .ამასთან შეადგინონ პატარა ტექსტი ე.ი ზღაპარი სათაური
თავად შეურჩიონ ბოლოს დისკუსია გაიმართა.
|
ქართული წრის შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
ქართული
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
6--- I I I - 2018წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
იროდიონ ევდოშვილის
მოთხრობა „გულითადი მეგობრები“კითხვა, ანალიზი
და პრეზენტაცია.
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს „გულითადი მეგობრების“ კითხვა , ანალზი და პრეზენტაცია
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : გაეცნონ მოსწავლეებმა მეგობრობის არსს და ეცადონ მის შესრულებას საზოგადოებაში .
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს
წაკითხული მოთხრობის ანალისა და პრეზენტაციას
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან იროდიონ ევდოშვილის მოთხრობები
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული საბავშვო ლიტერატურის ქრესტომათია ტომი მეორე.
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს ი . ევდოშვილის მოთხრობის „ გულითადი მეგობრების“
კითხვა, ანალიზი და პრეზენტაცია. საკუთარი აზრის წარმოთქმა და დასაბუთება. გაიგეს ,რომ მეგობრობა განა მარტო
ადამიანებს შეუძლიათ, არამედ ცხოველებსაც
რომლებიც გაჭირვბების ჟამს ერთმანეთს ეხმარებოდნენ და იცავდნენ სხვადასხვა თავდამსხმელებისგან .
|
ქართული წრისშეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
ქართული
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
20 -I I
I - 2018წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
9
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ი. ევდოშვილის მოთხრობა
„მწყემსი გაგნა“.კითხვა ანალიზი და პრეზენტაცია.
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას ტექსტის კითხვასა და ანალიზს
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ი. ევდოშვილის მოთხრობის
„მწყემსი გაგნა“ კითხვა , ანალზი
და პრეზენტაცია
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსიის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები :
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს
მოთხრობა „მწყემსი გაგნა“-ს პრეზენტაცია
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა
|
იციან ი ევდოშვილის
მოთხრობა „გულითადი მეგობრები““ორი ობოლი“
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული საბავშვო ლიტერატურის
ქრესტომათია ტომი მეორე.
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს მოთხრობის კითხვა, ანალიზი და პრეზენტაცია. საკუთარი აზრის წარმოთქმა და დასაბუთება.
დარწმუნდნენ რომ
|
Comments
Post a Comment