ქართული ენისა და ლიტერატურის წრის შეხვედრები

ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
13-  -II-  2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
10          
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ქ ართული ხალხური ზღაპრის გმირების შედარება განსხვავება
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს.

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  ზღაპრის  გმირების შედარებასა და განსხვავებას
Ø  დააკვირდებიან მხატვრულ სახეებს
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მსჯელობისა და  ,დისკუსის უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : სიკეთის გამარჯვება ბოროტებასთან
            
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.


შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს   ზღაპრის  გმირების შედარება და განსხვავება
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  სხვადასხვა ქართული ზღაპრები ასფურცელა, მუჭანახევარა ამბავი უფლისწულისა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული ზღაპრების საგანძური
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს   ზღაპრის გმირების შედარება  და განსხვავება. საკუთარი აზრის წარმოთქმა  და დასაბუთება.
დარწმუნდნენ რონ ყოველთვის სიკეთის გაკეთება უმჯობესია, რადგან სიკეთე იმარჯვებს ბოროტებასთან .ამასთან დაკავშირებით გაიმართა დისკუსია
                                                                                                                        

  












ქართული წრისშეხვედრის გეგმა


სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
20   -II-  2018წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
10          
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ქ ართული ხალხური ზღაპრის( „მებადურის შვილის“)  ანალიზი
                                          
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს.

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს  ზღაპრის  კითხვა და ანალზი 
Ø  შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მსჯელობისა და  ,დისკუსის უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები : სიკეთის გამარჯვება ბოროტებასთან
            
              მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს  კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.


შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს   ზღაპრის  წაკითხვა და ანალიზი
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  სხვადასხვა ქართული ზღაპრები ასფურცელა, მუჭანახევარა ამბავი უფლისწულისა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ქართული ზღაპრების საგანძური
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს   ზღაპრის კითხვა და ანალიზი. საკუთარი აზრის წარმოთქმა  და დასაბუთება.
დარწმუნდნენ რონ ყოველთვის სიკეთის გაკეთება უმჯობესია, რადგან სიკეთე იმარჯვებს ბოროტებასთან .ამასთან შეადგინონ პატარა ტექსტი ე.ი ზღაპარი სათაური თავად  შეურჩიონ ბოლოს დისკუსია გაიმართა.
                                                                                                                        

Comments

Popular Posts