ქართული წრისშეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
ქართული
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
23-01
2018წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
11
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ანა ხახუტაშვილიოს მოთხრობა„გოგი ბოსტანში“
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს მოთხრობის კითხვა და ანალზი
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები :
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს მოთხრობის
წაკითხვა და ანალიზი
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან ანა ხახუტაშვილის მოთხრობა „ილიას პირველი ნახვა““პატარა
მხედარი“
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
საბავშვო ქრესტომატია წიგნი მეორე
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს მოთხრობის კითხვა და ანალიზი. საკუთარი აზრის
წარმოთქმა და დასაბუთება.
ტესტის გარშემო გამართეს
დისკუსია.
|
ქართული წრისშეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
ქართული
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
30--01
2018წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
11
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ანა ხახუტაშვილიოს მოთხრობა„შიოს სიხარული“.
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს მოთხრობის კითხვა და ანალზი
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები :
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს მოთხრობის
წაკითხვა და ანალიზი
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან ანა ხახუტაშვილის მოთხრობა „ილიას პირველი ნახვა““პატარა
მხედარი““გოგი ბოსტანში“.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
საბავშვო ქრესტომატია წიგნი მეორე
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს მოთხრობის კითხვა და ანალიზი. საკუთარი აზრის
წარმოთქმა და დასაბუთება.
ტესტის გარშემო გამართეს
დისკუსია.
|
ქართული წრისშეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
ქართული
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
6
-II- 2018წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
11
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ქვა ართული ხალხური
ზღაპრის „მებადურის შვილის“ კითხ
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ზღაპრის
კითხვა და ანალზი
Ø შეძლებენ აზრის წარმოთქმასდა დასაბუთებას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
შეხვედრის მიზნებიდამომსალოდნელიშედეგები
|
მიზნები : სიკეთის გამარჯვება ბოროტებასთან
მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს ზღაპრის
წაკითხვა და ანალიზი
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან სხვადასხვა ქართული ზღაპრები ასფურცელა, მუჭანახევარა
ამბავი უფლისწულისა
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული ზღაპრების საგანძური
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს ზღაპრის
კითხვა და ანალიზი. საკუთარი აზრის წარმოთქმა
და დასაბუთება.
დარწმუნდნენ რონ ყოველთვის
სიკეთის გაკეთება უმჯობესია, რადგან სიკეთე იმარჯვებს ბოროტებასთან .ამასთან დაკავშირებით
გაიმართა დისკუსია
|
Comments
Post a Comment