ქართული წრისშეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
ქართული
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
5--XI I       2017 წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
11          
 წრის  ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ი. ჭავჭავაძის 180 წლისთავის იუბილესთან დაკავშირეთ „შინაური მიმოხილვები“ ნაწყვეტები     წაკითხვა და განხილვა
ლექსი „დამაკვირდი“წაკითხვა და გაანალიზება
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø  მოსწავლეები შეიძენენ ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს. შეიძენენ იმ თვისებებს რომელიც ილია ჭავჭავაძეს აქცს. ერთმანეთის  სუყვარულის  არს.  მის  დადებით გამოვლენას სკოლასა  და საზოგადოებაში.

მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლეს ნაწარმოების წაკითხვა და განხილვას
Ø  ცოდნის გათანაბრებას სინალესთან  და უსწავლელობისა  კი სიბნელესთან
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø  მსჯელობისა და  ,დისკუსის უნარი
Ø   კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
 შეხვედრის       მიზნებიდამოსალოდნელიშედეგები
მიზნები :
  ცოდნის გათანაბრება სინათლესთან, უსწავლელობისა  კი სიბნელესთან
            გაუღრმაოს მოსწავლეებს ერთმანეთის მიმართ სიყვარული  და ხელი შეუწყოს ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას ტექსტის კითხვასა და ანალიზს. გამომეტყველებითი კითხვის სტრატეგიების დაუფლებას.  მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი  სიყვარული. განუვითაროს ბავშვებს კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
გამომე

შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს  ტექსტის კითხვა და ანალიზი
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
იციან  ილია ჭავჭავაძე  როგორც  მწერალი და საზოგადო მოღვაწე
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
საბავშვო ქრესტომატია,ქართული ენა და ლიტერატურა VI 
რეზიუმი.
 მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს ტექსტის კითხვა
და ანალიზი. მათ  დარწმუნდნენ. თუ რა დიდია ილია  ჭავჭავაძის, როგორც ქართული მწერლობისა და სალიტერატურო ენისერთ ერთი ფუძემდებლის ღვაწლი ქართველი საზოგადოებისა და ქართული სალიტერატურო ენის განვითარების საქმეში
მოსწავლეებმა შეძლეს ანალიზის გაკეთება იმაზე თუ როგორ გავს  ცოდნა სინათლეს და უსწავლელობა სიბნელეს.თითოეულმა მოსწავლემ პირობა დადო ,რომ რაც შეიძლება კარგად ისწავლიან .

                                                                                                                        


Comments