მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
30--XI 2017 წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ლოგიკური ამოცანები (ამოცანები ლოგიკური აზროვნების განსავითარებლად)
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ ლოგიკურ ამოცანებზე აზროვნებასა და სწორი დასკვნების
გაკეთებას.
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური სზროცნება, ფსიქიკური, გონებრივი
და შემეცნებითი უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
მიზნები:
>ფსიქიკური, გონებრივი, და შემეცნებითი ჩვევების ერთობლიობა, რომელიც დაბადებიდან უყალიბდება
ბავშვს, ხოლო მასწავლებლის უმთავრესი ამოცანაა
დაეხმაროს მოსწავლეს თითოეული ამ ჩვევის
სწორ მიმართულებით განვითარებაში, რაც საშვალებას მისცემს მას ისწავლოს სწორი დასკვნების
გაკეთება.
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი
შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარის განვითარებაში
შედეგები
Ø
შეძლებენ ლოგიკურ აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას.
აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური, .
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, ტესტები
ლოგიკურ ამოცანებზე .დაფა, ცარცი
კალამი.
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვია ამოცანების ამოხსნა ლოგიკურ ამოცანებზე t
.
|
ტესტები ლოგიკურ
ამოცანებზე 2
წელიწადის
რომელი თვე?
1
წელიწადის რომელი თვე შედგება 30 დღისგან?
ექიმი და პაციენტი
2
ექიმმა პაციენტს 3 ნემსი დაუნიშნა. თითო ნემსი ყოველ
ნახევარ საათში. რამდენ ხანში გაიკეთებს პაციენტი ყველა ნემსს?
პილოტის წლოვანება
3
შენ ხარ თვითმფრინავის პილოტი, რომელიც მიფრინავს თბილისიდან ლონდონში
სტამბოლის გავლით. ფრენის ხანგრძლივობა 2 საათია. რამდენი წლის არის პილოტი.?
ძაღლები
და ქათმები.
4. ეზოში დადიან ძაღლები და ქათმები. მათ ყველას ერთად 10 ფეხი აქვთ. რამდენი ძაღლი და რამდენი ქათამია ეზოში?
5- ჭიქები მაგიდაზე
მაგიდაზე სამი მარწყვით
სავსე ჭიქა დევს. გიორგიმ ერთ-ერთი ჭიქიდან მარწყვი შეჭამა და ცარიელი ჭიქა მაგიდაზე დადო. რამდენი ჭიქა დევს მაგიდაზე?
6- კალიები
მდელოზე სამი
კალია დახტოდა. მათთან სტუმრად ზღარბი მოვიდა. რამდენი ნწერია მდელოზე?
7 თუთიყუშები და კატა
ხის ტოტზე იჯდა
4 თუთიყუში. კატამ ისკუპა, მაგრამ ვერც ერთი ვერ დაიჭირა. რამდენი თუთიყუში
ზის ტოტზე?
8 დები
მარი და ნანა დები არიან. მარიმ თქვა, რომ 2 ძმა ჰყავს ნანამაც თქვა, რომ2 ძმა ჰყავს. რამდენი
ბავშვია ოჯახში?
9- თვითმფრინავში
თქვენ
ზიხართ თვითმფრინავში, თქვენ წინ ცხენია, ხოლო უკან ავტომობილი. სად იმყოფებით?
10- მაღალი
ვინ ხდება მაღალი როცა დაჟდება?
11-ბაღში
ეკა მთელი
შემოდგომა, ზამთარი და გაზაფხული დადიოდა ბაღში,ხოლო გიორგი-მთელი წელი,რომელი ბავშვი
უფრო დიდხანს დადიოდა ბაღში?
12 რომელ სართულზე?
ნინო ცხოვრობს მე-7 სართულზე . თეას ბინა ნინოს ზევით არის. რომელ სართულზე ცხოვრობს თეა?
13-სამკუთხედი
როგორ
უნდა წარმოვიდგინოთ მხოლოდერთი ჩხირის საშუალებით
მაგიდაზე სამკუთხედი?
14-რომელ კითხვაზე?
რომელ კითხვაზეა შეუძლებელი პასუხის გაცემა „დიახ“?
15-შარშანდელი თოვლი
როგორ შეიძლება
ვნახოთ შარშანდელი თოვლი?
16-ქვები
როგორი
ქვებიარ არის ზღვაში?
17- ფანქარი
ფანქარი დადეს
იატაკზე და სთხოვეს რამდენიმე ადამიანს ზედ გადამხტარიყვნენ. მაგრამ ამის გაკეთება
ვერავინ შეძლო, რატომ?
18-ვაშლები
სანდრო ჭამდა
დიდ და მჟავე ვაშლს. ნიკა- დიდ ტკბილ ვაშლს. რა აქვთ ვაშლებს საერთო და რა განსხვავებული?
19 ვინ უფრო სწრაფია
Comments
Post a Comment