მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
21--XII 2017 წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
11
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
1000-ის ფარგალში რიცხვების შეკრება და გამოკლება
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ წერით და ზეპირ შეკრება- გამოკლებას
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, ფსიქიკური, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
Ø 1000-ის ფარგალში შეკრებისა და გამოკლების უნარი
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
მიზნები:
>გაუღვივოს ბავშვებს ცოდნის შეძენის სურვილი. შესაძლებლობა მისცეს მას დამოუკიდებლად შეამოწმოს
თავისი ცოდნა:
1000-ის ფარგალში შეკრებისა და გამოკლების
უნარი
წერითი შეკრებისა და გამოკლების დროს ალგორითმის გამოყენების უნარი.
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ
აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და
დამოუკიდებლად მუშაობას.
Ø შეძლებს წერით და ზეპირ შეკრება გამოკლებას
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
ჯგუფური .
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, ტესტები
შეკრება გამოკლება 1000-ის ფარგლებში .დაფა, ცარცი კალამი.
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვია ჯგუფურმა მუშაობამ მათ
შორის მოეწყო შეჯიბრი ვინ უფრო სწრაფად და სწორად .
|
მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
28--XII 2017 წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
11
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
1000-ის ფარგალში რიცხვების შეკრება და გამოკლება
მეორე შეხვედრა
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ წერით და ზეპირ შეკრება- გამოკლებას
Ø
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>ლოგიკური აზროვნება, ფსიქიკური, გონებრივი და შემეცნებითი
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
Ø 1000-ის ფარგალში შეკრებისა და გამოკლების უნარი
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
მიზნები:
>გაუღვივოს ბავშვებს ცოდნის შეძენის სურვილი. შესაძლებლობა მისცეს მას დამოუკიდებლად შეამოწმოს
თავისი ცოდნა:
1000-ის ფარგალში შეკრებისა და გამოკლების
უნარი
წერითი შეკრებისა და გამოკლების დროს ალგორითმის გამოყენების უნარი.
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული.
შედეგები
Ø შეძლებენ ლოგიკურ
აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა, დასაბუთებასა და
დამოუკიდებლად მუშაობას.
Ø შეძლებს წერით და ზეპირ შეკრება გამოკლებას
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
ჯგუფური .
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
, ტესტები
II . შეკრება გამოკლება 1000-ის ფარგლებში .დაფა, ცარცი კალამი.
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვია ჯგუფურმა მუშაობამ მათ
შორის მოეწყო შეჯიბრი ვინ უფრო სწრაფად და სწორად.
შეასრულა ტესტი პრეზენტაცია შემდეგ .
|
Comments
Post a Comment