ქართული წრის შეხვედრის გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
ქართული
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
14 --XI 2017 წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
ოტია იოსელიანის მოთხრობა „თავლაფდასხმისამბავი“
წიგნიდან „უთაური ბიჭის თავგადასავალი.
წაკითხვა და განხილვა
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს ერთმანეთის სუყვარულის არს. მის დადებით
გამოვლენას სკოლასა და საზოგადოება
Ø შიუნდა შეძლონ ერთმანეთის
კრიტიკა საჭიროების შემთხვევაში.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ნაწარმოების წაკითხვა და განხილვა
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
მიზნები :
გაუღრმაოს მოსწავლეებს ერთმანეთის სიყვარული
და ხელი შეუწყოს ლექსილური მარაგის გამდიდრებას
ტექსტის კითხვასა და ანალიზს. კითხვის სტრატეგიების დაუფლებას მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს ბავშვებს კრიტიკული აზროვნება
და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს ტექსტის კითხვა და ანალიზი
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან ოტია იოსელიანი, როგორც საბავშვო მწერალი. წაკითხული აქვთ მისი მოთხრობები და ზღაპრები
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
საბავშვო ქრესტომატია
|
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს
ტექსტის კითხვა
და ანალიზი. მათ დარწმუნდნენ, რომ ერთმანეთი
უნდა დააფასონ,. ერთმანეთთან უნდა იმეგობრონ, .ერთმანეთის ატანა და გატანა
უნდა შეძლონ. უნდა შეძლონ საჭიროების შემთხვევაში
ერთმანეთის კრიტიკაც.
ის რაც მოთხრობაში იყო მოცემული ყოვლად დაუშვებელია. თუ ერთმა ადამიანმა მეორე არ დააფასა ამიტომ ის არ
უნდა დავსაჯოთ .მიზეზი პირველ ადამიანში უნდა ვაძიოთ.
|
ქართული წრის შეხვედრის გეგმა
|
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
|
საგანი
|
ქართული
|
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
ჩატარების თარიღი
|
21 --XI 2017 წელი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
11
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
|
შეხვედრის თემა
|
ი. ჭავჭავაძის 180 წლისთავის იუბილესთან დაკავშირებით
ბიოგრაფიული ცნობების წაკითხვა
და განხილვა
|
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ:
Ø მოსწავლეები შეიძენენ
ტექსტის სტრატეგიების დაუფლებას და ტექსტის კითხვასა და ანალიზს. შეიძენენ იმ თვისებებს
რომელიც ილია ჭავჭავაძეს აქცს. ერთმანეთის სუყვარულის არს.
მის დადებით გამოვლენას სკოლასა და საზოგადოებაში.
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø მოსწავლეებმა შეძლეს ნაწარმოების წაკითხვა და განხილვა
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
Ø მსჯელობისა და ,დისკუსის უნარი
Ø კრიტიკული აზროვნება და სოციალური უნარი.
|
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
მიზნები :
ილია ჭავშავაძის ბიოგრაფიული ცნობების წაკითხვა
და განხილვა
გაუღრმაოს მოსწავლეებს ერთმანეთის მიმართ
სიყვარული და ხელი შეუწყოს ლექსიკური მარაგის
გამდიდრებას ტექსტის კითხვასა და ანალიზს. კითხვის სტრატეგიების დაუფლებას მოსწავლეებში გაზარდოს წიგნისადმი სიყვარული. განუვითაროს ბავშვებს კრიტიკული აზროვნება
და სოციალური უნარი.
შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლეს ტექსტის კითხვა და ანალიზი
|
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური,
|
|
მოსწავლეთაწინარეცოდნა
|
იციან ილია ჭავჭავაძე როგორც
მწერალი და საზოგადო მოღვაწე
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
საბავშვო ქრესტომატია
|
|
რეზიუმი.
|
მოსწავლეებმა დასახულ მიზანს მიაღწიეს. შეძლეს
ტექსტის კითხვა
და ანალიზი. მათ დარწმუნდნენ. თუ რა დიდია ილია ჭავჭავაძის, როგორც ქართული მწერლობისა და სალიტერატურო
ენისერთ ერთი ფუძემდებლის ღვაწლი ქართველი საზოგადოებისა და ქართული სალიტერატურო
ენის განვითარების საქმეში .
|

Comments
Post a Comment