მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
      შეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
მათემატიკა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
9-XI        2017 წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
13
კლუბის ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები

შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა

მოსწავლეები  შეძლებენ:
Ø  შეძლებენ  გეომეტრიული ფიგურების შედარებასა და დაჯგუფებას
Ø  გეომეტრიული ფიგურების დანაწევრებით ახალი ფიგურის შედგენას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
         >განუვითარდებათ ფუგურების შედარებისა და და დანაწევრების
                 უნარი
Ø  მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.

 შეხვედრის       მიზნები    და მოსალოდნელი   შედეგები
მიზნები:
          ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის დასახელება, შედარება, დაჯგუფება.  გეომეტრიული ფიგურების გროვიდან შერჩეულუი ფიგურებით  ახალი ფიგურის შექქმნა, გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით მითითებულუი გეომეტრიული ფიგურის შედგენა.
Ø  გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი  მუშაობის უნარის განვითარებაში
> 
შედეგები
Ø  შეძლებენ ბრტყელი გეომეტრიული  ფიგურების დასახელებას შედარებასა და დაჯგუფებას   შერჩეული ფიგურებით ახალი ფიგურის შექმნას, აზრის გამოთქმასა და დასაბუთებას.
   ...>  შეძლებენ დამოუკიდებლად  მუშაობას.
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური, ჯგუფური, .
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
 გეომეტრიული ფიგურების პლაკატები, სამუშაო რვეული.დაფა, ცარცი კალამი. 
რეფლექსია
 მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და  კმაყოფილება გამოიწვია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების  დასახელება , შედარება  დაჯგუფება. გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით მითითებული გეომეტრიული ფიგურის შედგენას.
.



მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
      შეხვედრის გეგმა

სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
მათემატიკა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
16--XI        2017 წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
13
კლუბის ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა

ლოგიკური ამოცანები    (ამოცანები  ლოგიკური აზროვნების განსავითარებლად)
შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა

მოსწავლეები  შეძლებენ:
Ø  შეძლებენ  ლოგიკურ ამოცანებზე აზროვნებასა და სწორი დასკვნების გაკეთებას.
Ø   
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
         >ლოგიკური სზროცნება, ფსიქიკური, გონებრივი და შემეცნებითი უნარი
     
Ø  მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.

 შეხვედრის       მიზნები    და მოსალოდნელი   შედეგები
მიზნები:
        >ფსიქიკური, გონებრივი, და შემეცნებითი   ჩვევების ერთობლიობა, რომელიც დაბადებიდან უყალიბდება ბავშვს, ხოლო  მასწავლებლის უმთავრესი ამოცანაა დაეხმაროს მოსწავლეს თითოეული ამ ჩვევის  სწორ მიმართულებით განვითარებაში,  რაც საშვალებას მისცემს მას ისწავლოს სწორი დასკვნების გაკეთება.
Ø  გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი  მუშაობის უნარის განვითარებაში

შედეგები
Ø  შეძლებენ   ლოგიკურ აზროვნებას. სწორი დასკვნების გაკეთებას. აზრის გამოთქმასა,  დასაბუთებასა და დამოუკიდებლად მუშაობას.
 
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური,  .
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
 , ტესტები  ლოგიკურ ამოცანებზე  .დაფა, ცარცი კალამი. 
რეფლექსია
 მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და  კმაყოფილება გამოიწვია ამოცანების  ამოხსნა ლოგიკურ ამოცანებზე t  .
ტესტები ლოგიკურ  ამოცანებიზე 1
1         კალათაში 6 ცალი სოკო იყო.1 სოკო შხამიანი აღმოჩნდა და გადააგდეს. რამდენი სოკო      დარჩა კალათაში?
2         გიორგიმ სათევზაოდ ყოფნისას 3 თევზი დაიჭირა, ხოლო ნიკამ 9 თეცზით მეტი.რამდენი თევზი დაიჭირა ნიკამ?
3         სალომემ4 ყვვილი დახატა, ხოლო თამთამ2 ყვავილით ნაკლები რამდენი ყვავილი  დახატა თამთამ.?
4         ძმა 9 წლის არის, ხოლო და 3 წლით უმცირესია. რამდენი წლის არის და?
5          რამდენჯერ უნდა გავჭრათ სოსისი. რომ 3 ნაწილად გავყოთ?
6         ტყეში დგას ნაძვის ხე. მას 3 ტოტი აქვს. თითოეულ ტოტზე  თითო  ვაშლი აბია.სულ რამდენი ვაშლი აბია ნაძვის ხეს?
7         ეკას ჰყავს ძმა.ძმას ჰყავს მხოლოდ ერთი და.  რა ჰქვიქ ეკას ძმის დას?
8         დედამ იყიდა 4 ცალი მსხალი და ვაშლი. ვაშლები მეტია მსხალზე. რანდენი ვაშლი და რამდენი მსხალი იყიდა დედამ?
9         ოჯახში არის ორი ძმა. თითოეულს ჰყავს ერთი და.რამდენი ბავშვია ოჯახში?
10     პარკში სკამზე ვისხედით დედა,მამა, და მე. მე ვიჯექი მამისგან მარცხნივ, ხოლო დედა იჯდ ჩემგან მარცხნივ. როგორი თანმიმდევრობით ვისხედით ჩვენ?
11     კატას აქვს ორი წინა და ორი უკანა თათი, 2 მარჯვენა და2 მარცხენა რამდენი თათი აქვს კატას?
12     სოროში მოჩანს თაგვის 4 ყური.რამდენი თაგვია სოროში?
13     თოკი გაჭრეს 3 ადგილას. რამდენი თოკის ნაჭილს მოვიღებთ?
14     ეკა და მარი ერთი სიმაღლის არიან. ეკა მაღალია თეაზე, ხოლო ნინო მაღალია მარიზე. ვინ უფრო მაღალია, თეა თუ ნინო?
15     2 კაცი მიდიოდა ქალაქში. შემოხვდათ 3 კაცი. რამდენი კაცი ჩავიდა ქალაქში?.











                  




Comments

Popular Posts