მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
      შეხვედრის გეგმა


სკოლა
ავრანლოს საჯარო სკოლა
საგანი
მათემატიკა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
ჩატარების თარიღი
-XI        2017 წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
13
კლუბის ხელმძღვანელი
ნათელა შაინიძე
შეხვედრის თემა
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები

შეხვედრის   მნიშვნელობა-აქტუალურობა

მოსწავლეები  შეძლებენ:
Ø  შეძლებენ  გეომეტრიული ფიგურების შედარებასა და დაჯგუფებას
Ø  გეომეტრიული ფიგურების დანაწევრებით ახალი ფიგურის შედგენას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
         >განუვითარდებათ ფუგურების შედარებისა და და დანაწევრების
                 უნარი
Ø  მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.

 შეხვედრის       მიზნები    და მოსალოდნელი   შედეგები
მიზნები:
          ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის დასახელება, შედარება, დაჯგუფება.  გეომეტრიული ფიგურების გროვიდან შერჩეულუი ფიგურებით  ახალი ფიგურის შექქმნა, გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით მითითებულუი გეომეტრიული ფიგურის შედგენა.
Ø  გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი  მუშაობის უნარის განვითარებაში
> 
შედეგები
Ø  შეძლებენ ბრტყელი გეომეტრიული  ფიგურების დასახელებას შედარებასა და დაჯგუფებას   შერჩეული ფიგურებით ახალი ფიგურის შექმნას, აზრის გამოთქმასა და დასაბუთებას.
   ...>  შეძლებენ დამოუკიდებლად  მუშაობას.
შეხვედრის  ორგანიზების ფორმა
ინდივიდუალური, ჯგუფური, .
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
 გეომეტრიული ფიგურების პლაკატები, სამუშაო რვეული.დაფა, ცარცი კალამი. 
რეფლექსია
 მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და  კმაყოფილება გამოიწვია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების  დასახელება , შედარება  დაჯგუფება. გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით მითითებული გეომეტრიული ფიგურის შედგენას.

Comments

Popular Posts