მათემატიკის კლუბ „ბალავარი“-ს
შეხვედრის გეგმა
სკოლა
|
ავრანლოს საჯარო სკოლა
|
საგანი
|
მათემატიკა
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
ჩატარების თარიღი
|
2 -XI
2017 წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
კლუბის ხელმძღვანელი
|
ნათელა შაინიძე
|
შეხვედრის თემა
|
ბრტყელი გეომეტრიული
ფიგურები
|
შეხვედრის მნიშვნელობა-აქტუალურობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø შეძლებენ გეომეტრიული ფიგურების შედარებასა და დაჯგუფებას
Ø გეომეტრიული ფიგურების დანაწევრებით ახალი ფიგურის
შედგენას
მოსწავლეებსგანუვითარდებათ:
>განუვითარდებათ ფუგურების შედარებისა
და და დანაწევრების
უნარი
Ø მსჯელობისა და,დისკუსიის უნარი , გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული
და ხელი შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარებას.
|
შეხვედრის მიზნები და მოსალოდნელი
შედეგები
|
მიზნები:
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის დასახელება,
შედარება, დაჯგუფება. გეომეტრიული ფიგურების
გროვიდან შერჩეულუი ფიგურებით ახალი ფიგურის
შექქმნა, გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით მითითებულუი გეომეტრიული ფიგურის შედგენა.
Ø გაუღრმაოს მოსწავლეებს მათემატიკისადმი სიყვარული და ხელი
შეუწყოს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარის განვითარებაში
>
შედეგები
Ø შეძლებენ ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელებას შედარებასა და დაჯგუფებას შერჩეული
ფიგურებით ახალი ფიგურის შექმნას, აზრის გამოთქმასა და დასაბუთებას.
...> შეძლებენ დამოუკიდებლად მუშაობას.
|
შეხვედრის ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური, .
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსიები
|
გეომეტრიული ფიგურების პლაკატები, სამუშაო რვეული.დაფა,
ცარცი კალამი.
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებში დიდი ინტერესი და კმაყოფილება გამოიწვია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელება , შედარება დაჯგუფება. გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით
მითითებული გეომეტრიული ფიგურის შედგენას.
|
Comments
Post a Comment