სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფ.
ავრანლოს
საჯარო
სკოლა
III კლასი
სადამრიგებლო პროგრამა
დამრიგებელი:
ნათელა შაინიძე
2017-2018 სასწავლო წელი
სადამრიგებლო
საათის თემები
მიმართულება
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
№
|
თემები
|
შეხვედრების დრო
|
მიმართულება
|
|
1
|
ა) რას ნიშნავს, იყო მესამეკლასელი?
ბ) ზაფხულის შთაბეჭდილებები, შეძენილი უნარ-ჩვევები,მესამეკლასე-
ლის ინტერესები,ჰობი.
გ) რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავ-
ლო წელს?
|
22-IX
29-IX
|
პიროვნული და მოეალური
განვითარება
|
|
2
|
ოცნებები
ა) რატომ ოცნებობენ ადამიანები? რაზე ოცნებობენ
მესამეკლასელები?
ბ) ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?
|
6-X
13-X
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
|
3
|
ფანტაზია
ა) რაში ეხმარება ადამიანებს ფანტა -ზია? მესამეკლასელებს? მწერლებს?
მხატვრებს?
ბ) ფანტაზია და ტყუილი: განსხვავება მათ შორის; რა ცუდი შედეგი მოსდევს
ტყუილებს? შემთხვევები, როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა
|
13-X
20-X
27-X
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება.“
|
|
4
|
ა) მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა;
ვალდებულებები სწავლაში, სახლში, მეგობრებთან
ურთიერთობაში.
|
3-XI
10-XI
|
პიროვნული და მორალური განვითარება“
|
|
5
|
მესამეკლასელის უფლებები
|
17-XI
|
დისკუსია
|
|
6
|
რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის ჩნდე- ბა სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
|
24_XI
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
|
7
|
თვისებები, რომლებიც აუცილებლად
უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს მშობელს, მოსწავლეს.
|
1-XII
8-XII
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
|
8
|
ჯადოსნური სიტყვები: გმადლობთ, ბოდიში; მათი სხვადასხვა სიტუაციაში გამოყენების
აუცილებ- ლობა.
|
15-XII
22-XII
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
|
9
|
ა) პატიების უნარის მნიშვნელობა
ურთიერთობებში.
ბ) მეგობრობის უნარი,მეგობრობის უნარის განვითარება.
|
26-I
2-II
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება“
|
|
10
|
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის
სფერო- ში.ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ.არ შეიძლება
ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ.
|
9-II
16-II
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების
ჯანსაღი წესი
|
№
|
თემები
|
შეხვედრების დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
|
1
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი--სხეულის
სისუფთავეზე ზრუნვა, ეპიდემიის ჭრილობისა და ტრავმებისაგან თავის დაცვა.
|
23-II
2-III
|
გარემოსდაცვითი კულტურა
და ცხოვრების ჯანსაღი წესი“
|
|
2
|
დღის რეჟიმი, ფიზიკური კულტურა და
სპორტი.
|
9-III
16-III
|
გარემოსდაცვითი კულ
ურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
|
3
|
დღის რეჟიმი.
|
23-III
|
სწორი დღის რეჟიმი
|
|
4
|
კომპიუტერის გამოყენებისა
და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი.
|
30-III
|
გარემოსდაცვითი კულტურა
და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
ცნობიერება
|
№
|
თემები
|
შეხვედრების დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
|
1
|
ჩვენი ქალაქი, ქვეყანა,
სახელმწიფო, ღირშესანიშნაობანი და ისტორიული ძეგლები, მათი მნიშვნელობა, მოფრთხილების
აუცილებლობა.
|
13-IV
20-IV
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიო
ტული ცნობიერება
|
|
2
|
სახელმწიფო სიმბოლიკა.
|
27-IV
|
პატროიტული ცნობიერება
|
|
3
|
ისტორიული და კულტურული
მნიშვნელობის მქონე ძეგლები, მოვლენები.
|
4-V
|
უსაფრთხოება და მოქალა
ქეობრივ-პატრიორულ ცნობიერება
|
|
4
|
საგზაო უსაფრთხოება.
|
11-V
|
|
|
5
|
ჩვენი ქალაქის ისტორია
|
18-V
|
მოძიებული ინფორმაციის
გაზიარება
|
მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება
|
№
|
თემები
|
შეხვედრის დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
|
1
|
შეძენილი ცოდნა. წაკითხული ტექსტები.
|
25--V
|
წაკითხული ტექსტების
ჩამოთვლა და მათი დედააზრის გახსენება.
|
|
2
|
სასკოლო და საკლასო
ღონისძიებები.
|
1-VI
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
|
3
|
გამოფენები.
|
8-VI
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
|
4
|
|
|
|

Comments
Post a Comment