სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფ. ავრანლოს საჯარო სკოლა


                                  III კლასი

სადამრიგებლო პროგრამა


                                                                         დამრიგებელი: ნათელა შაინიძე                          
                                                                          2017-2018    სასწავლო წელი

                                                                                        

სადამრიგებლო საათის თემები
მიმართულება
პიროვნული და მორალური განვითარება
თემები
შეხვედრების დრო
მიმართულება
1
ა)     რას ნიშნავს, იყო მესამეკლასელი?
ბ)  ზაფხულის  შთაბეჭდილებები, შეძენილი უნარ-ჩვევები,მესამეკლასე-
ლის ინტერესები,ჰობი.
გ) რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავ-
ლო წელს?
22-IX

29-IX






პიროვნული და მოეალური განვითარება

2
  ოცნებები
)    რატომ ოცნებობენ ადამიანები? რაზე ოცნებობენ მესამეკლასელები?
ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?
6-X

13-X

პიროვნული და მორალური განვითარება
3
ფანტაზია
ა) რაში ეხმარება ადამიანებს ფანტა -ზია? მესამეკლასელებს? მწერლებს? მხატვრებს?
ბ) ფანტაზია და ტყუილი: განსხვავება მათ შორის; რა ცუდი შედეგი მოსდევს ტყუილებს? შემთხვევები, როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა

13-X



20-X


27-X


პიროვნული და მორალური განვითარება.“
4
ა) მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა;
ვალდებულებები სწავლაში, სახლში, მეგობრებთან ურთიერთობაში.
3-XI

10-XI

პიროვნული და მორალური განვითარება

5
მესამეკლასელის უფლებები
 17-XI
დისკუსია
6
რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის ჩნდე- ბა სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
24_XI
პიროვნული და მორალური განვითარება

7
თვისებები, რომლებიც აუცილებლად
უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს მშობელს, მოსწავლეს.
1-XII

8-XII
პიროვნული და მორალური განვითარება
პიროვნული და მორალური განვითარება



8
ჯადოსნური სიტყვები: გმადლობთ, ბოდიში; მათი სხვადასხვა სიტუაციაში გამოყენების აუცილებ- ლობა.
15-XII

22-XII

პიროვნული და მორალური განვითარება

9
ა)  პატიების უნარის მნიშვნელობა ურთიერთობებში.
ბ) მეგობრობის უნარი,მეგობრობის უნარის განვითარება.
26-I


2-II

პიროვნული და მორალური განვითარება“
10
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის სფერო- ში.ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ.არ შეიძლება
ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ.
9-II


16-II



პიროვნული და მორალური განვითარება


მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
თემები
შეხვედრების დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
ჯანსაღი ცხოვრების წესი--სხეულის სისუფთავეზე ზრუნვა, ეპიდემიის ჭრილობისა და ტრავმებისაგან თავის დაცვა.
23-II

2-III


გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი“
2
დღის რეჟიმი, ფიზიკური კულტურა და
სპორტი.
9-III
16-III
გარემოსდაცვითი კულ ურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
3
დღის რეჟიმი.
23-III
სწორი დღის რეჟიმი
4
კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი.
30-III
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი


მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
თემები
შეხვედრების დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
ჩვენი ქალაქი, ქვეყანა, სახელმწიფო, ღირშესანიშნაობანი და ისტორიული ძეგლები, მათი მნიშვნელობა, მოფრთხილების აუცილებლობა.
13-IV
20-IV


უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიო ტული ცნობიერება
2
სახელმწიფო სიმბოლიკა.
27-IV

პატროიტული ცნობიერება
3
ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობის მქონე ძეგლები, მოვლენები.
4-V

უსაფრთხოება და მოქალა ქეობრივ-პატრიორულ ცნობიერება
4
საგზაო უსაფრთხოება.
11-V

5
ჩვენი ქალაქის ისტორია
18-V
მოძიებული ინფორმაციის გაზიარება




მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება

თემები
შეხვედრის დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
 შეძენილი ცოდნა. წაკითხული ტექსტები.
25--V
წაკითხული ტექსტების ჩამოთვლა და მათი დედააზრის გახსენება.
2
სასკოლო და საკლასო ღონისძიებები.
1-VI
თვალსაწიერის გაფართოება
3
გამოფენები.
8-VI
თვალსაწიერის გაფართოება
4



Comments