სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის სოფ. ავრანლოს საჯარო სკოლის
III-IVკლასის მათემატიკის
კლუბი „ბალავარი“-ს
სამუშაო გეგმა
კლუბის ხელ=ლი: ნათელა შაინიძე
წალკის მუნიციპალიტეტის
სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის მასწავლებელი ნათელა შაინიძე
წინასიტყვაობა
თანამედროვე ეპოქაში მათემატიკა
ფართოდ გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის
ყველა სფეროში. რომელიც ხელს უწყობს ადამიანის
გონებრივი შესაძ ლებლობლპბების განვითარებას. იგი იძლევაეფექტიანი,ლაკონური
და არაორაზროვანი კომუნიკასციის საშუალებას.აქედან გამომდინარე მათემატიკის
მიზანია: მოსწავლის კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება, საკუთარი
აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება, ლოგიკური
აზროვნების განვითარება და მიღებული ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენება.
ჩვენ ვალდებული ვართ ხელი შეუწყოთ მოსწავლეებში შემოქმედები
თი ნაპერწკლის გამოვლენასა და გაღვივებას.
ყოველი მოაზროვნე
ადამიანი აცნობირებს მათემატიკის ცოდნის მნიშვნელობას.წარმოუდგენელია საზოგადოების
განვითარება მათე მატიკური ანგარიშის და მოქმედების ცოდნის გარეშე. თანამედროვე ეპოქაში
მათემატიკა ცხოცრების განუყრელი ნაწილია. იგი გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის ყველა
სფეროში:მეცნიერებასა და ტექნოლოგიებში, მედიცინაში,ეკონომიკაში, გარემოს დაცვასა და
აღდგენა-კეთილმოწყობაში, სოციალურ გადაწყვეთილებათა მიღებაში.აგრეთვე აღსანიშნავია
მათემატიკის განსაკუთრებული როლი კაცობრიობის განვითარებაში და თანამედროვე ცივილიზაციის ჩამოყალიბებაში.
ამასთან ერთად წრეში
შევიტანშეკითხვებს სახალისო მათემატიკიდან,
რომელიც ხელს შეუწყობს
მოსწავლეებს დამოუკიდებელი მუშაობის,დაკვირვებულობისა და მიხვედრილობის
უნარის განვითარებას.
ყოველივეზემოთქმულის
გათვალისწინებით საჭიროდ და სასარგებლოდ ჩავთვალე ორგანიზება გამეკეთებინა დაწყებით
კლასე ბში მათემატიკის მოყვარულთა კლუბის მუშაობისთვის.
კლუბის წესდება
იგი თავის საქმიანობას
წარმართავს ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების შესაბამისად
კლუბი „ბალავარი“-ს
მიზნები და მუშაობის მოსალოდნელი
შედეგები: 1. მოსწავლეს უვითარებს სააზროვნო უნარ-ჩვევებს აძლევს საჭირო ცოდნას და
ამკვიდრებს ჯანსაღი ცხოვრების წესს.
2 .იზრდება მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრება მათემატიკაში
3. ისინი ეჩვევიან
თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით კონსტრ
უქციულ ურთიერთობასა და ჯგუფურ მუშაობას.
4. ხელს უწყობს მოსწავლეებში
კრიტიკული აზროვნების განვითარე ბას.ამზადებს მათ პრობლემების გადაჭრისათვის.
5. მოსწავლეები ეჩვევიან
თანამშრომლობას არკვევენ თუ რა სურთ და რა შეუძლიათ, თავს გრძნობენ საზოგადოების მნიშვნელოვან
წევრად.
6. მოსწავლეებს აქვთ
მაღალი თვითშეფასება და თვითრწმენა.
თემა
|
მიზანი
|
შედეგი
|
აქტივობები
|
საათ
რაო
|
ჩატა
დრო
|
|||
1
|
ორნიშნა რიცხვ
ების შეკრება და გამოკლება
|
ბიჯით თვლა დამის ი გამოყენება რიცხ ხვებზე მოქმედებე ბის ჩატარებისას
|
მოსწავლეშეძლებსბიჯითთვლასადამის
გამოყენებას რი ცხვებზე მოქმე დებების ჩატარების დრ
ოს.
|
ინდივიდუალური
მუშაო
ბა
ჯგუფური მუშაიბა
|
2-სთ
|
21-IX
28-IX
|
||
2
|
შეკრებისა და გა
მოკლების ხერხ
ები
|
შეკრება გამოკლებ ის დროს ხერხის შერჩევა.თვლა ათეუ ლის გავლით, გაორ მაგება-
განახევრებ ის მოქმედებით.
|
შეძლებენ შეკრე ბისა და გამოკლ ების ხერხების შერჩევას ათეუ ლის გავლით
|
ჯგუფური მუშაობა
|
2-სთ
|
4-X
12-X
|
||
3
|
სახალისოშეკი
თხვები
მათემატიკიდა
|
გაუღრმაოსბავშვე ბს მათემატიკისად
მი სიყვარული და ხელი შეუწყოსმოსწა
ვლეებს დამოუკიდე ბელი მუშაობის უნა
რის განვითარებაში.
|
მოსწავლეები შეძლებენ და მო უკიდებლად კითხვების დასმ ასა და კითხვებ
ზე პასუხის გაც ემას
|
კითხვებზე პასუხ ის გაცემა
|
2-სთ
|
19-X
26-X
|
||
4
|
ბრტყელი გეომე
ტრიული ფიგუ
რები
|
ფიგურების დასახე ლება, ამოცნობა. ფიგურათა კლასიფი
კაცის უნარის განვი თარება.
|
შეძლებენ ფი გუ რებისდასახელე ბასა და ამოცნობას
|
ინდივიდუალური მუშა ობა
|
2-სთ
|
2-XI
9-XI
|
||
5
|
ფიგურების შედ
გენა
|
ბრტყელი გეომეტრი ული ფიგურის შედ გენა ფიგურათა მო
დელების გამოყენებ ით.
|
შეძლებსფიგურე ბის შედგენას მოდელების გამოყენებით
|
ჯგუფური მუ
შაობა
|
2-სთ
|
16-XI
30-XI
|
||
6
|
სახალისო შეკი
თხვები
|
აზრის გამოთქმა და მისი დასაბუთება
|
შეძლებს აზრის გამოთქმასა და
დასაბუთებას
|
2-სთ
|
7-XII
14-XII
|
|||
7
|
1000-ის ფარგა
ლში რივხვების
შეკრება და გამ
ოკლება.
|
შეკრებისა და გამოკ ლების უნარი. წერი თი შეკრების და გამოკლების დროს ალგორითმის გამოყ ენების უნარი.
|
შეძლებს წერი თი და ზეპირ შეკრება გამოკლ ებას
|
წყვილებში მუშაობა
|
2-სთ
|
21-XII
28-XII
|
||
8
|
რიცხვების შედ
არება
|
ათობითი პოზიციუ რი სისტემის დემონ სტრირების გამოყენ
ება. რიცხვების დალ აგება ზრდისა და კლების მიხედვით.
|
შეძლებს რიცხვე ების და ლაგებას
ზრდისა და კლების მიხედვით
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
2-სთ
|
16-I
25-I
|
||
9
|
1000-ის ფარგა
ლში რიცხვების
შეკრება და
გამ
ოკლება ქვეშმიწ
ერით
|
წერითი შეკრება და გამოკლების ალგორ ითმის გააზრება
და მისი შესრუილების ხერხების განხილვა.
|
შეძლებს შეკრება გამიკლებას ქვეშ მიწერით
|
ჯგუფური მუშაობა
|
2-სთ
|
1-II
8-II
|
||
10
|
შეკრებისა და გა
გოკლების უცნ
ობიონწევრის
პოვნა.
|
შეკრებისა და გამოკ
კების უცნობი წევრ ის პოვნის სხვადასხ ვა ხერხის გამოყენე
ბა.
|
შეძლებს შეკრე ბა გამოკლების კომპონენტების პოვნას
|
წყვილებშიო მუშაობა
|
2-სთ
|
18-II
22-II
|
||
11
|
რიცხვების გამრ
ავლება.
|
რიცხვების გამრავლ ების თვალსაჩინოდ წარმოდგენა მრავალ
ჯერადი შეკრების გამოყენებით
|
შეძლებს რიცხვ ების გამრავლე
ბის თვალსაჩინ ოდ წარმოდგენ ას მრავალჯერა დი შეკრების გამოყენებით
|
ჯგუფური მუშაობა
|
2-სთ
|
1-III
15-III
|
||
12
|
რიცხვების
გა
ყოფა
|
რიცხვების გაყოფის დემონსტრირება და გააზრება
|
შეძლებენრიცხვის რიცხვზე გაყოფას
|
წყვილებში მუშაობა
|
2-სთ
|
22-III
29-III
|
||
13
|
გამრავლების ცხრილის
შედგენა.
|
გამრავლების ცხრი
ლის შედგენა და გამოყენება
|
შეძლებენ გამრავლების ცზრილის შედგე ნასა და მის გამო ყენებას
|
ჯგუფური მუშაობა
|
2-სთ
|
5-IV
12-IV
|
||
14
|
გამრავლებისა
და გაყოფის უც
ნობი წევრის
პოვნა.
|
უცნობი თანამამრავ ლის, უცნობი განაყოფის პოვნის სხვადასხვა ხერხის განხილვა
|
შეძლებენ უცნო ბი თანამამრავლ ისა დაუცნობი განაყოფის პოვნ ას
|
ინდივიდუა ლური მუშაობა
|
2-სთ
|
19-IV
26-IV
|
||
15
|
ამოცანებისა და
მაგალითების ამოხსნა
|
2-სთ
|
3-V
10-V
|
|||||
16
|
ამოც და მაგალ
ამოხსნა
|
2-სთ
|
17-V
24-V
|
|||||
17
|
შემაჯამებელი
|
1-სთ
|
7-VI
|
|||||
Comments
Post a Comment