ავრანლოს საჯარო სკოლის III კლასის კითხვის
საათის
თემატურ-კალენდარული
კვირაში ერთი საათი
სულ: 36 სთ
კლასის ხელ-ლი:
ნათელა შაინიძე
|
|
გაკვეთილის თემა
|
გაკვეთილის
მიზანი
|
შედეგი
|
ჩატ
დრო
|
|
1
|
პაწაწინა წრუწუნა
|
გამომეტყველებით კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
მოსწავლეს დაეუფ ლება კითხვის ჩვევებს
|
20-IX
|
|
2
|
პაწაწინა წრუწუნა
|
ლ;ოგიკური აზროვნ ბის განვითარებაპ
|
მოსწავლეს განუვითაედება ლო გიკური აზროვნებისუნარი
|
27-IX
|
|
3
|
ნადირთა ძმობა
|
აზროვნებისა და მეტყველების განვით
არება
|
მოსწავლე შეძლებს ლოგიკურად აზროვნებასა და მეტყველებას
|
4X
|
|
4
|
ნადირთა ძმობა
|
ტექსტის გააზრება და დასკვნების გაკეთ ება
|
მოსწავლე შეძლებს ტესტის გააზრებასა და დასკვნების
გაკე თებას
|
11-X
|
|
5
|
კურდღელი და კუ
|
აზროვნებისა და მეტ ყველების განვითარება
|
მოსწავლე შეძლებს ლოგიკურად აზროვნებასა და მსჯელობას
|
18-X
|
|
6
|
კურდღელი და კუ
დავალებები
|
ტესტის გააზრება
დასკვნებისა დაარგუმენტების
დასაბუთება
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის გააზრება სა და არგუმენტებ
ის დასაბუთებას
|
25-X
|
|
7
|
ფარშავანგი იგავ-არაკი
|
მხატვრული ტექსტ ის წაკითხვა და გააზრება. ლექსიკური
მარაგის განდიდრება
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის მხატვრუ ლად წაკითხვას8-
|
1-XI
|
|
8
|
ფარშევანგი
დავალებები
|
ტექსტის გააზრება და სკვნებისა და არგ უმენტების დასაბუთება
|
შეძლებს წაკითხუ
ლი ტექსტისგააზრ ებასა და არგუმენ ტებით დასაბუთე ბას.
|
8-XI
|
|
9
|
ჭკვიანი ძაღლი
|
მხატვრული ნაწარმო ების კითხვა და ანალიზი
კრიტიკული აზროვნ ების განვითარება
|
შეძლებს წაკითხული ნაწარმ ოების ანალიზს
|
15XI
|
|
10
|
ჭკვიანი ძაღლი
დავალებები
|
წაკითხყლის გააზრება.საკუთარი აზრი დასაბუთება და
დაწერა.
|
შეძლებს წაკითხუ ლის გააზრებასა და საკუთარი აზრის
დასაბუთებას
|
22XI
|
|
11
|
დამატებითი სავარჯიშო
ები. სურათისათვის სახე ლის შერჩევა
|
ანდაზებში
სიტყვების შერჩევა და ჩაწერა
|
შეძლებს ანდაზებ ში სიტყვების შერჩევასა და ჩაწე რას
|
29XI
|
|
12
|
ჭიამაია
|
ჭიამაია, როგორც პატარა მწერზე დაკვირვება. აზროვნებისა
და მეტ ყველების განვითარე ბა
|
შეძლებს ჭიამაიაზე დაკვირვებას დახასიათებას
|
6XII
|
|
13
|
ჭიამაია
დავალებები
|
წაკითხულის გააზრე ბა. საკუთარი არის დასაბუთება და
ჩაწერა
|
შეძლებს აზრის და საბუღებასა და ჩაწე რასდა ჩაწერას
|
13XII
|
|
14
|
შემაჯამებელი
|
ანდაზებში გამოტოვ ებული სიტყვების შერჩევა და ჩაწერა
|
შეძლებს ანდაზეში გამოტოვებული სი ტყვების შერჩევასა
და ჩაწერას
|
20XII
|
|
15
|
გაიცანო ჭრიჭინა
|
ჭრიჭინაზე -დაკვირვება და აზრის გამოტანა
|
შეძლებს ჭრიჭინა ზე დაკვირვებასა და დახასიათებას
|
27XII
|
|
16
|
გაიცანი ჭრიჭინა
|
წაკითხულის გააზრე ბა, საკუთარი აზრის დასაბუთება
და ჩაწერა
|
შეძლებს საკუთარი
აზრის დასაბუთებ ასა და ჩაწერას
|
17-I
|
|
17
|
ტყე
|
ბუნენაზე დაკვირვე ბა. ტყისა და მისი მნიშვნელობის გაც ნობა
|
შეძლებს ბუნებაძე დაკვირვებასა და აზრის დასაბუთე ბას.
|
24-I
|
|
18
|
ტყე
დავალებები
|
წაკითხულის გააზრე ბა წინადადებებში .გამოტოვებული
სიტყვების ჩაწერა
|
შეძლებს გამოტოვებული სი ტყვების ჩაწერას წინადსდებებში
|
31-I
|
|
19
|
დამატებითი სავარჯიშო
|
სურათისმიხედვით ფრინველების ამოცნ ობა და ჩაწერა
|
შეძლებს სურათის მიხედვით ფრინვე ლების ამოცნობასა
და ჩაწერას
|
7_II
|
|
20
|
ჭიანჭველას
ძალა
|
ჭიანჭველაზე დაკვი რვება და აზრის გამოტანა.
|
შეძლებს ჭიანჭველაზე დაკვ ირვებას
|
14-II
|
|
21\
|
ჭიანჭველას ძალა
დავალებები
|
წაკითხულის გააზრე ბა აზრის დასაბუთება
|
შეძლებს წაკითხუ ლის გააზრებასა და აზრის დასაბუთებ
ბას
|
21-II
|
|
22
|
როგორ გაუჩნდათ სპილო ებს ხორთუმი
|
ლიტერატუტული ტექსტის კითხვა და ანალიზი. აზროვნებისა
და მეტყველების განვი თარება
|
შეძლებს ტექსტის კითხვასა და ანალი ზს.
|
28-II
|
|
23
|
დავალებები
|
წაკითხულის გააზრე
ბა და მოცემული წინადადებების. შესრულება
|
შეძლებს დავალებების შესრულებას
|
7-III
|
|
24
|
გაოცებული მგელი
დავალება
|
გარეულ ცხოველებ ზე საუბარი. აზროვნებისა და მეტყველების
განვი თარება
|
შეძლებს როგორც შინაურ , ასევე გარე ულ ცხოველებზე
დაკვირვებასა და შედარებას.
|
14III
|
|
25
|
იგავ-არაკი
|
იგავ-არაკის კითხვა და ანალიზი . სათაურის შერჩევა
|
შეძლებს იგავ-არაკის წაკითხვასა და სათაურის შერჩ
ევას
|
21III
|
|
26
|
დავალება
|
წაკითხულის გააზრე ბა.
|
შეძლებს მოცემული დავალ ების შესრულებას
|
28III
|
|
27
|
მებადურის შვილი
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება
|
შეძლებს ტექსტის წაკითხვასა და ანა ლიზს.
|
4IV
|
|
28
|
მებადურის შვილი
|
გამომეტყველებითი
კითხვის ჩვევის დაუ
ფლება
|
შეძლებს ტექსტის გამომეტუველებით კითხვას
|
11IV
|
|
29
|
დავალებები
|
არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარე
ბა
თავსატეხი-ზღაპრის გეგმის აღდგენა
|
შეძლებს ზღაპრის გეგმის შედგენას
|
18IV
|
|
30
|
დროის ფასი
|
ლიტერატურული
ტექსტის კითხვა
და ანალიზი. აზროვნებისადა მეტყ ველების განვითარ ება
|
შეძლებს ტექსტის კითხვასა და მის ანალიზს
|
26IV
|
|
31
|
დროის ფასი
დავალებები
|
იგავის პერსონაჟის დახასიათება
|
შეძლებს წაკითხ ულ იგავ-არაკში პერსონაჟების დახასიათებას.
|
2-V
|
|
32
|
დავალება
|
აზრის დასაბუთება და დაწერა
|
შეძლებს აზრის დასაბუთებასა და დაწერას
|
16-V
|
|
33
|
გამოიგონე ზღაპარი
|
რჩევა-1 ყველა ამბავს ესაჭიროება დასაწყი სი,შუა ნაწილი
და დასასრული
|
|
23V
|
|
34
|
გამოიგონე ღაპარი
|
როდესაც ამბავს წერ მთავარი მიზანია შექ მნა საინტერესო
დამა ჯერებელიპერსინაჟე
ბი
|
|
30V
|
|
35
|
გამოიგონე ზღაპარი
|
3-იყო და არა იყორა....ასე იწყება ზღთაპარი
|
|
6VI
|
|
36
|
შემაჯამებელი
|
|
|
13VI
|

Comments
Post a Comment