ავრანლოს საჯარო სკოლის  III  კლასის  კითხვის
საათის
თემატურ-კალენდარული
გეგმა
კვირაში   ერთი საათი
სულ: 36 სთ
კლასის ხელ-ლი: ნათელა შაინიძე


გაკვეთილის თემა
გაკვეთილის
  მიზანი
შედეგი
ჩატ
დრო
1
პაწაწინა წრუწუნა
გამომეტყველებით კითხვის ჩვევის დაუფლება
მოსწავლეს დაეუფ ლება კითხვის ჩვევებს
20-IX
2
პაწაწინა წრუწუნა
ლ;ოგიკური აზროვნ ბის განვითარებაპ
მოსწავლეს განუვითაედება ლო გიკური აზროვნებისუნარი
27-IX
3
ნადირთა ძმობა
აზროვნებისა და მეტყველების განვით
არება
მოსწავლე შეძლებს ლოგიკურად აზროვნებასა და მეტყველებას
4X
4
ნადირთა ძმობა
ტექსტის გააზრება და დასკვნების გაკეთ ება
მოსწავლე შეძლებს ტესტის გააზრებასა და დასკვნების გაკე თებას
11-X
5
კურდღელი და კუ
აზროვნებისა და მეტ ყველების განვითარება
მოსწავლე შეძლებს ლოგიკურად აზროვნებასა და მსჯელობას
18-X
6
კურდღელი და კუ
დავალებები
ტესტის გააზრება  დასკვნებისა  დაარგუმენტების
დასაბუთება
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის გააზრება სა და არგუმენტებ ის დასაბუთებას
25-X
7
ფარშავანგი იგავ-არაკი
მხატვრული ტექსტ ის წაკითხვა და გააზრება. ლექსიკური მარაგის განდიდრება
მოსწავლე შეძლებს  ტექსტის მხატვრუ ლად  წაკითხვას8-
1-XI
8
ფარშევანგი   დავალებები

ტექსტის გააზრება და სკვნებისა და არგ უმენტების  დასაბუთება
შეძლებს  წაკითხუ ლი ტექსტისგააზრ ებასა და არგუმენ ტებით დასაბუთე ბას.
8-XI
9
ჭკვიანი ძაღლი
მხატვრული ნაწარმო ების კითხვა და ანალიზი
კრიტიკული აზროვნ ების განვითარება
შეძლებს წაკითხული ნაწარმ ოების  ანალიზს
15XI
10
ჭკვიანი ძაღლი
დავალებები
წაკითხყლის გააზრება.საკუთარი აზრი დასაბუთება და დაწერა.
შეძლებს წაკითხუ ლის გააზრებასა და საკუთარი აზრის დასაბუთებას
22XI
11
დამატებითი სავარჯიშო
ები. სურათისათვის სახე ლის შერჩევა
 ანდაზებში სიტყვების შერჩევა და ჩაწერა
შეძლებს ანდაზებ ში სიტყვების შერჩევასა და ჩაწე რას
29XI
12
ჭიამაია
ჭიამაია, როგორც პატარა მწერზე დაკვირვება. აზროვნებისა და მეტ ყველების განვითარე ბა
შეძლებს ჭიამაიაზე დაკვირვებას დახასიათებას
6XII
13
ჭიამაია
დავალებები
წაკითხულის გააზრე ბა. საკუთარი არის დასაბუთება და ჩაწერა
შეძლებს აზრის და საბუღებასა და ჩაწე რასდა ჩაწერას
13XII
14
შემაჯამებელი
ანდაზებში გამოტოვ ებული სიტყვების შერჩევა და ჩაწერა
შეძლებს ანდაზეში გამოტოვებული სი ტყვების შერჩევასა
და ჩაწერას
20XII
15
გაიცანო ჭრიჭინა
ჭრიჭინაზე -დაკვირვება და აზრის გამოტანა
შეძლებს ჭრიჭინა ზე დაკვირვებასა და დახასიათებას
27XII
16
გაიცანი ჭრიჭინა
წაკითხულის გააზრე ბა, საკუთარი აზრის დასაბუთება და ჩაწერა
შეძლებს საკუთარი
აზრის დასაბუთებ ასა და ჩაწერას
17-I
17
ტყე
ბუნენაზე დაკვირვე ბა. ტყისა და მისი მნიშვნელობის  გაც ნობა
შეძლებს ბუნებაძე  დაკვირვებასა და აზრის დასაბუთე ბას.
24-I
18
ტყე
დავალებები
წაკითხულის გააზრე ბა წინადადებებში .გამოტოვებული სიტყვების ჩაწერა
შეძლებს გამოტოვებული სი ტყვების ჩაწერას წინადსდებებში
31-I
19
დამატებითი სავარჯიშო
სურათისმიხედვით ფრინველების ამოცნ ობა და ჩაწერა
შეძლებს სურათის მიხედვით ფრინვე ლების ამოცნობასა და ჩაწერას
7_II
20
ჭიანჭველას  ძალა
ჭიანჭველაზე დაკვი რვება და აზრის გამოტანა.
შეძლებს ჭიანჭველაზე დაკვ ირვებას
14-II
21\
ჭიანჭველას ძალა
დავალებები
წაკითხულის გააზრე ბა აზრის დასაბუთება
შეძლებს წაკითხუ ლის გააზრებასა და აზრის დასაბუთებ ბას
21-II
22
როგორ გაუჩნდათ სპილო ებს ხორთუმი
ლიტერატუტული ტექსტის კითხვა და ანალიზი. აზროვნებისა და მეტყველების განვი თარება
შეძლებს ტექსტის კითხვასა და ანალი ზს.
28-II
23
დავალებები
წაკითხულის გააზრე
ბა და მოცემული წინადადებების. შესრულება
შეძლებს დავალებების შესრულებას
7-III
24

გაოცებული მგელი
დავალება
გარეულ ცხოველებ ზე საუბარი. აზროვნებისა და მეტყველების განვი თარება
შეძლებს როგორც შინაურ , ასევე გარე ულ ცხოველებზე დაკვირვებასა და შედარებას.
14III
25
იგავ-არაკი
იგავ-არაკის კითხვა და ანალიზი . სათაურის შერჩევა
შეძლებს იგავ-არაკის წაკითხვასა და სათაურის შერჩ ევას
21III
26
დავალება
წაკითხულის გააზრე ბა.
შეძლებს მოცემული დავალ ების შესრულებას
28III
27
მებადურის შვილი
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება
შეძლებს ტექსტის წაკითხვასა და ანა ლიზს.
4IV
28
მებადურის შვილი
გამომეტყველებითი
კითხვის ჩვევის დაუ
ფლება
შეძლებს ტექსტის გამომეტუველებით კითხვას
11IV
29
დავალებები
არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარ-ჩვევების  განვითარე
ბა
თავსატეხი-ზღაპრის გეგმის აღდგენა
შეძლებს ზღაპრის გეგმის შედგენას
18IV
30
დროის ფასი
ლიტერატურული
ტექსტის  კითხვა და ანალიზი. აზროვნებისადა მეტყ ველების განვითარ ება
შეძლებს ტექსტის კითხვასა და მის ანალიზს
26IV
31
დროის ფასი
დავალებები
იგავის პერსონაჟის  დახასიათება 
შეძლებს წაკითხ ულ იგავ-არაკში პერსონაჟების დახასიათებას.
2-V
32
დავალება
აზრის დასაბუთება და დაწერა
შეძლებს აზრის დასაბუთებასა და დაწერას
16-V
33
გამოიგონე ზღაპარი
რჩევა-1 ყველა ამბავს ესაჭიროება დასაწყი სი,შუა ნაწილი და დასასრული

23V
34
გამოიგონე ღაპარი
როდესაც ამბავს წერ მთავარი მიზანია შექ მნა საინტერესო დამა ჯერებელიპერსინაჟე
ბი

30V
35
გამოიგონე ზღაპარი
3-იყო და არა იყორა....ასე იწყება ზღთაპარი

6VI
36

შემაჯამებელი


13VI

Comments